Skip to article

Stresul la locul de munca

Stresul la locul de munca
Te angajezi. Toate bune si frumoase (sau nu) si o data ce ai promovat, cresc si responsabilitatile si sarcinile pe care le ai in cadrul firmei unde lucrezi.

Te acomodezi, incet incet (sau mai rapid, sau chiar deloc) si dupa o perioada, cand solicitarile cresc, simti ca nu mai poti face fata, ca se aduna toate pe capul tau, ba te mai si gandesti la problemele personale pe care le ai (sau nu) sau gandul iti zboara aiurea, sau nu ai chef de munca in acea zi. Ce e de facut?

Stresul la locul de munca


In primul rand, ia o pauza de 5 minute si relaxeaza-te, iar apoi fa-ti un plan de bataie. Incepe cu ce e mai urgent, sau mai important, care nu sufera amanare, si treptat, fa si celelalte lucruri. Poti chiar delega o parte din aceste maruntisuri, care iti ocupa foarte mult timp (asta insemnand pierderea vremii la munca) si o data ce ai terminat de facut un lucru, mai fa o mica pauza, si apuca-te de urmatorul.

Si un lucru foarte important, nu te gandi prea mult la problemele personale, pentru ca iti pot afecta munca, atat din punct de vedere emotional cat si fizic. Asta nu inseamna ca trebuie sa fii insensibil in cazul in care, Doamne fereste, se intampla un necaz in familie, ci pur si simplu sa te concentrezi numai pe activitatea pe care o ai de facut.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!