Skip to article

Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran

Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran
De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns sa fie prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi.

Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer - producator - shopper.

Cursul Shopper Marketing se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.

Agenda:
Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran

Cunoasterea shopperului si shopping cycle;
Intelegerea shopperului si a barierelor de cumparare;
Intelegerea magazinului prin ochii shopperului;
Intersectarea intereselor retailer - producator - shopper;
Studii de caz.

Este bine ca persoanele care participa la acest curs sa fi fost expusi experientei de comunicare la punctul de vazare, fie din perspectiva retailerului, a producatorului sau a publicitarului.

Organizator: Qualians
Data: 13 februarie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre

Mona Opran, Managing Director Saatchi&SaatchiX Romania are o experienta de peste 10 ani in publicitate BTL. Dupa ce a condus departamentul de BTL al D'Arcy Romania (IMP) si a coordonat proiecte in 4 tari din Balcani a acceptat in 2004 provocarea de a crea un departament de BTL in Saatchi & Saatchi. In ianuarie 2006 a convins reteaua Saatchi & Saatchi X ca Romania este o tara cu multe oportunitati si investitia in Shopper Marketing nu va ramane nefructificata. Departamentul de BTL a devenit companie parte din grup, parte din reteaua Saatchi & Saatchi X.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!