Skip to article

10 lucruri pe care femeile de succes le fac altfel decat te-ai astepta

10 lucruri pe care femeile de succes le fac altfel decat te-ai astepta Foto: Creative Commons
Fiecare femeie are propria sa definitie cu privire la succes, insa exista cateva lucruri pe care doamnele care se simt implinite in familie si la locul de munca le fac altfel decat te-ai astepta.

Fiecare persoana este diferita, de aceea este dificil sa intalnim toate cele 10 caracteristici in cazul tuturor femeilor care simt ca au succes sau pe care noi le percepem ca atare.

Cu toate acestea, iata cele 10 lucruri pe care le fac majoritatea femeilor care au ajuns pe culmile gloriei:

1. Sunt foarte pasionate de ceea ce fac

Fara pasiune nu exista succes. Pasiunea este cea care ne ofera energia necesara in momentele in care volumul mare de munca pare sa ne copleseasca. O femeie pasionata este si o femeie fericita, iar buna dispozitie ii ofera impulsul de care are nevoie pentru a merge mereu mai departe.

2. Se inconjoara cu lucruri confortabile si de calitate

Majoritatea persoanelor adora confortul, iar femeile de succes mai mult decat oricine. Confortul este indispensabil unei existente in care doresti sa-ti concentrezi atentia pe lucruri care tin de pasiunile si de munca ta. Bucataria este, insa, principala incapere a casei unde totul trebuie sa fie perfect. Din fericire, culorile jucause ale mobilei de bucatarie si designul incredibil de atragator, cum sunt aceste modele , nu lipsesc de pe piata.

3. Nu cauta perfectiunea

Femeile de succes nu cauta perfectiunea. Nici la ele, nici la persoanele din jurul lor. Un studiu citat de CNN a aratat ca pierderea timpului pentru a fi „perfecte” nu genereaza decat nefericire. Femeile de succes stiu ca nu le pot face pe toate.

4. Devin lideri

Multe femei de succes si-au dat seama de faptul ca, daca devin lideri, pot stabili propriile reguli. Redactorul-sef al revistei „Cosmopolitan”, Joanna Coles, a declarat, in cadrul unei conferinte: „Cu cat ajungi mai sus intr-o corporatie, cu atat totul devine mai usor”.

5. Se casatoresc asa cum vor sau nu se casatoresc deloc

Autoarea Sheryl Sandberg, care ocupa si functia de Chief Operating Officer in cadrul companiei Facebook, a declarat, in cartea sa „Lead In”: „Nu cunosc nici macar o femeie intr-o pozitie de leadership al carei partener de viata sa nu o sprijine in totalitate in cariera ei”. In plus, nici femeile necasatorite precum Oprah Winfrey, Condoleezza Rice sau Diane Keaton nu par nefericite in singuratate.

6. Nu le este teama sa-si asume riscuri

Aceeasi Sheryl Sandberg le intreaba pe femei: „Ce ai face daca nu ti-ar fi frica?”. Din cand in cand este bine sa iesim din zona noastra de confort prin asumarea unui risc calculat, conform huffingtonpost.com . Am putea trage biletul castigator.

7. Stiu ca succesul merge mana in mana cu esecul

Femeile de succes stiu ca nu pot excela de fiecare data, iar esecul nu este opusul succesului, ci piatra sa de temelie. Spre exemplu, prima carte „Harry Potter” a lui J.K. Rowling a fost refuzata de 12 edituri inainte de a fi publicata, iar Jack Ma, cel mai bogat om din China, cu o avere de peste 20 de miliarde de dolari, a aplicat in perioada studentiei pentru 30 de joburi si a fost respins de fiecare data.

8. Au grija de forma lor fizica

Femeile de succes stiu ca sportul le ajuta sa se mentina intr-o forma fizica buna, le elibereaza de stres si le face sa se simta mai fericite.

9. Stiu sa pastreze relatii autentice cu cei din jur

Relatiile autentice de prietenie cu persoanele din jur sunt foarte importante. Prietenii buni sunt cei care ne pot ajuta atunci cand intampinam un obstacol, iar relatiile de prietenie la locul de munca se pot dovedi foarte utile de-a lungul carierei.

10. Isi exprima recunostinta fata de cei din jur

Succesul nici unei femei nu s-a petrecut intr-o lume vida, ci datorita sprijinului pe care alte persoane i l-au oferit constant. Recunostinta pe care o femeie-lider o poarta angajatilor sai este un factor motivational foarte puternic pentru acestia, care-si vor demonstra loialitatea la locul de munca. Oprah Winfrey pare sa stie asta cu certitudine, din moment ce si-a invitat toata echipa si membrii familiilor angajatilor sai intr-o croaziera pe Mediterana.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!