Skip to article

Ce pot face niste branduri dibace

Ce pot face niste branduri dibace
A trecut vremea cand totul legat de brand se reducea la ideea de a vinde un produs sau un serviciu.

S-a trecut si de faza in care brandul se crea mai degraba pentru a exista un nume sau o imagine, insa din pacate de multe ori fara acoperire in viata reala, in sensul ca o marca se comunica si se pozitiona intr-un anumit fel, promova anumite valori, insa utilizatorii finali constatau cu stupoare ca promisiunile facute nu se concretizau.

De la comunicarea generala s-a trecut in timp la comunicarea specializata, pentru publicuri specifice. Mai apoi s-a ajuns si la folosirea unor modalitati din ce in ce mai speciale si diverse pentru construirea marcilor si pentru comunicarea de brand. Dar mai este ceva. Brandurile au aplicatii in locuri dintre cele mai diverse, in arii numeroase si, de ce sa nu recunoastem, pot aduce bani. Foarte multi bani. Mai ales ca, pana la urma, unul dintre scopurile finale ale brandingului spus sus si tare sau mai pe ocolite este sa aduca profit celui care investeste intr-un proces pe termen lung de creare si mentinere a imaginii.

Si pana unde se ajunge?
Cat mai departe. Din ce in ce mai departe.
Iar azi vorbim despre o unica dar speciala directie: advergaming.

Pentru ca dupa ce datorita evolutiilor si implicatiilor noilor teorii si a noilor tehnologii au aparut categorii precum infotainment (stiri insa vazute ca spectacol foarte pe scurt spus), se dezvolta acum si zona jocurilor bazate pe branduri advergaming.

Fireste ca unii ar zambi la auzul acestei declinari a brandurilor si a ariilor de aplicatie. Insa dincolo de zambet lucrurile sunt clare: industria jocurilor pe calculator se dezvolta. Si daca aruncam un ochi in jurul nostru o sa observam ca multi se joaca pe calculator nu vorbim aici despre cine anume se joaca si o sa ne mai dam seama si de cat de mare este industria de gaming. Asa ca, daca se poate declina un concept sau un brand si in aceasta zona, de ce nu?

Si cateva exemple sunt edificatoare. Intr-un articol aparut pe Internet sunt citate sumele de bani incasate in primul weekend de la lansarea unor jocuri: Halo 2 125 milioane de $, Shrek 2 108 milioane de $, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 93 milioane de $ si exemplele ar putea continua.

Ceea ce trebuie retinut in final este cat de importamt este un brand. O marca. E adevarat se construieste in timp, necesita niste investitii si mai ales consecventa in implementare, insa rezultatele sunt uimitoare. Avand la baza o imagine buna sau foarte buna, se pot construi multe. Diversitatea este mare si permanent apar solutii neanticipate cu doar cativa ani inainte. Si daca stam si ne aducem aminte de industria tricourilor cu numele si numarul vreunui jucator celebru, sau de port visit card-urile ata de vestite de ce nu ne-am gandi si la alte modalitati pentru promovarea si declinarea brandului nostru.
Iar advergaming este doar una dintre posibilitati.

Articole recomandate

Ce responsabilitati ai fata de tine, in functie de varsta, daca vrei sa fii mereu fericita Ce responsabilitati ai fata de tine, in functie de varsta, daca vrei sa fii mereu fericita
Exista o varsta potrivita pentru a-ti asuma diferite responsabilitati, iar felul in care le faci fata este decisiv pentru cat de fericita esti, dar si pentru cat de armonios iti traiesti viata.  Nu putem fugi de responsabilitati, dar unele dintre ele pot fi amanate pana la varsta potrivita.
5 lucruri pe care femeile inteligente le fac inainte de 30 de ani 5 lucruri pe care femeile inteligente le fac inainte de 30 de ani
Exista o varsta pentru toate, iar noi iti prezentam o lista cu lucruri care trebuie facute inainte sa implinesti 30 de ani. Se spune ca varsta e doar o cifra, insa cu totii stim ca e un factor important si ca fiecare etapa din viata presupune parcurgerea unor pasi esentiali pentru o viata fericita
7 strategii testate pentru a primi, in sfarsit, recunoasterea pe care o meriti la serviciu 7 strategii testate pentru a primi, in sfarsit, recunoasterea pe care o meriti la serviciu
Recunoasterea meritelor la serviciu nu vine doar din munca asidua si dedicare, ci mai ai nevoie sa deprinzi si cateva obiceiuri bune, care iti vor asigura o ascensiune fulminanta in cariera. Femeile ambitioase stiu cat de greu poate fi sa iti convingi superiorii sa te promoveze in functie sau sa
5 lucruri care iti garanteaza productivitate maxima. Vei termina treburile in timp record 5 lucruri care iti garanteaza productivitate maxima. Vei termina treburile in timp record
De multe ori treburile care ar trebui sa-ti ia putin timp iti dau peste cap toata ziua? Cea mai simpla solutie este sa apelezi la trucuri de productivitate, asa incat sa te poti concentra la capacitate maxima. La birou sau acasa, o multime de activitati simple ne iau adesea mai mult decat ne-am
5 lucruri pe care o sefa ar trebuie sa le faca pentru a avea o echipa motivata si eficienta 5 lucruri pe care o sefa ar trebuie sa le faca pentru a avea o echipa motivata si eficienta
Esti o femeie manager, cu multe indatoriri si raspunderi? Atunci ai nevoie de o echipa unita si motivata. Iata ce ai de facut pentru asta. Succesul unei echipe se datoreaza in mare parte unu manager bun, un lider in adevaratul sens al cuvantului. Numeroase studii au demonstrat deja ca femeile sunt
Recomandari

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!