Importanta seriozitatii

Importanta seriozitatii
Dragii mei dupa ce v-am povestit si incurajat sa aveti incredere in voi si in Dumnezeu, pentru a avea o cariera si o profesie, de a fi bine pregatiti, cred ca e bine sa va spun si despre importanta seriozitatii, de care daca nu dati dovada din primele clipe esuati rapid si lamentabil.

Nu, nu glumesc, ganditi-va ca v-ati programat la un interviu si nu va puteti prezenta, ce faceti? Multi spun ei si ce lasa... Ei bine, nu numai ca dati dovada de cea mai mare neseriozitate, dar si de o crunta lipsa lipsa a bunelor maniere, fara de care nici sa nu va ganditi ca veti putea avea o cariera de succes.

Daca vreti o cariera trebuie sa aveti cunostinte, seriozitate, curaj, responsabilitate, putere de munca si disponibilitate.

Ganditi-va ca nimeni nu iti da o sansa daca nu dovedesti ca meriti. Toti angajatorii au o problema, la interviuri vin persoane care se prezinta in mod exceptional, iar in perioada de proba dovedesc o acuta lipsa de cunostinte, responsabilitate si seriozitate.

Va ganditi, probabil, ca sunt rai patronii, sefii. Ei bine nu, ei platesc pentru o "marfa", care consta in cunostintele si calitatile persoanei angajate si apoi constata ca au achizitionat ceva ce nu corespunde. De aceea salariul este nesatisfacator, iar comportamentul lor fata de acele persoane, evident, se schimba.
Puneti-va macar o secunda in locul celui care va angajeaza si apoi judecati singuri si sincer, daca a avut sau nu dreptate.
Daca ati facut fata problemelor si solicitarilor cu care ati fost confruntati mai aveti sansa de a pune repejor mana la treba si a va perfectiona, asta daca chiar va doriti acea slujba.
Daca nici macar nu ati auzit de notiunile cu care trebuie in mod normal sa fiti familiarizati pentru a obtine job-ul respectiv, renuntati. Mergeti sa studiati sau analizati si alte oportunitati. Nu are sens sa ramaneti pentru ca nu veti reusi sa convingeti pe cineva sa va plateasca pentru nimic, nici voi nu ati face lucrul asta.

Si nu uitati, seriozitatea conteaza mai mult decat orice, repectati termenele, datele si nu uitati ca aveti un sef, poate ca aveti sau posibilitatea de a avea un sef mai clement, dar asta nu inseamna ca puteti intinde coarda, orice, oricine are o limita.

Pentru a obtine o slujba e nevoie de cele ce am incercat sa va descriu mai sus poate chiar mai mult, dar nu vreau sa va sperii.

De cate ori va ganditi ca seful e rau ganditi-va si la ce ati facut voi sa determinati acele circumstante care au dus la reactia superiorului vostru ierarhic si incercati sa le remediati.
Mai cugetati si la faptul ca e concurenta si poate, cu siguranta exista persoane care sunt mai bine pregatite decat voi si asteapta sa faceti o greseala pentru a va lua locul, constientizati acest lucru si veti vedea ca se mai schimba putin si gandirea voastra.

Cu speranta ca ati inteles ceva din cele ce v-am spus, fiti tari, la usa asteapta cel putin 100 de persoane sa ocupe locul pe care il aveti, daca nu sunteti competenti. Aceasta este concurenta, de voi depinde sa o folositi in interesul vostru, daca o intelegeti poate fi benefica. Poate fi foarte stimulativa daca o priviti in mod sincer si veti constientiza ca e nevoie de profesionisti, nu de diletanti. Societatea s-a maturizat si nu tolereaza, nu mai tolereaza, superficialitatea, o elimina.

Este o remarca pe care eu o consider memorabila: "Schimbarea inseamna progres iar a schimba des inseamna a perfectiona - voi adaptati aceasta sintagma si va doresc sa reusiti. Nimic nu e prea mult pentru a va schimba si adapta, nici un efort nu e prea solicitant cand il depuneti pentru VOI.

Articole recomandate

5 lucruri pe care femeile inteligente le fac inainte de 30 de ani 5 lucruri pe care femeile inteligente le fac inainte de 30 de ani
Exista o varsta pentru toate, iar noi iti prezentam o lista cu lucruri care trebuie facute inainte sa implinesti 30 de ani. Se spune ca varsta e doar o cifra, insa cu totii stim ca e un factor important si ca fiecare etapa din viata presupune parcurgerea unor pasi esentiali pentru o viata fericita
Ce responsabilitati ai fata de tine, in functie de varsta, daca vrei sa fii mereu fericita Ce responsabilitati ai fata de tine, in functie de varsta, daca vrei sa fii mereu fericita
Exista o varsta potrivita pentru a-ti asuma diferite responsabilitati, iar felul in care le faci fata este decisiv pentru cat de fericita esti, dar si pentru cat de armonios iti traiesti viata.  Nu putem fugi de responsabilitati, dar unele dintre ele pot fi amanate pana la varsta potrivita.
Un ghid pas cu pas. Cum poti deveni o femeie puternica si independenta Un ghid pas cu pas. Cum poti deveni o femeie puternica si independenta
Fiecare femeie poate deveni foarte puternica, daca respecta cateva recomandari simple.O femeie puternica si independenta este capabila sa-si gaseasca singura fericirea. O femeie puternica este increzatoare in propriile forte si nu cauta validarea din partea celor din jurul ei sau din partea
15 lectii de viata dure, dar foarte pretioase pe care femeile le invata la tinerete 15 lectii de viata dure, dar foarte pretioase pe care femeile le invata la tinerete
Fiecare femeie primeste din partea vietii, la tinerete, o serie de lectii dure, dar foarte pretioase. Acestea isi pot dovedi valoarea in timp, insa cu o singura conditie: sa invatam din greseli.Tineretea fiecareia dintre noi este acea perioada in care acumulam experienta, in care nu exista greseli
5 lucruri care iti garanteaza productivitate maxima. Vei termina treburile in timp record 5 lucruri care iti garanteaza productivitate maxima. Vei termina treburile in timp record
De multe ori treburile care ar trebui sa-ti ia putin timp iti dau peste cap toata ziua? Cea mai simpla solutie este sa apelezi la trucuri de productivitate, asa incat sa te poti concentra la capacitate maxima. La birou sau acasa, o multime de activitati simple ne iau adesea mai mult decat ne-am
O femeie spune lucrurilor pe nume. 6 sfaturi despre bani care iti pot schimba viata O femeie spune lucrurilor pe nume. 6 sfaturi despre bani care iti pot schimba viata
Femeile pot sa-si schimbe viata cu usurinta. „Cenusaresele” din secolul XXI pot deveni reprezentantele unor povesti de succes, iar o femeie s-a hotarat sa spuna lucrurilor pe nume.Kathleen Grace, un consultatnt financiar care lucreaza in industria bancara din SUA de cel putin 20 de ani,

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!

»