Skip to article

Personal branding

Personal branding
Are sens sa te gandesti la brand-ul personal si la cum oamenii te vad si daca aceasta imagine functioneaza pentru tine sau impotriva ta.

Daca esti genul de persoana care se plange si care mereu are probleme cu ceilalti colegi, acesta va fi deveni brand-ul tau. Cand apar proiecte noi, nu este de mirare ca nu este inaintat si numele tau.

Fiind genul de persoana cu care te intelegi bine in domeniul muncii si care vine cu solutii in loc de probleme, evident ca acesta este un brand mai bun.

Brand-ul tau personal este reputatia ta

Brand-ul personal este acela in care iti dezvolti imaginea propriei persoane, imagine pe care vrei s-o proiectezi asupra tot ceea ce faci. Nu este vorba de a fi fals sau superficial. Trebuie sa fie vorba despre adevaratele valori, pareri si servicii pe care le oferi altora.

Un loc de munca, o promovare sau un nou proiect sau chiar remuneratie depinde de brand-ul tau personal.

Brand-ul tau personal este reputatia ta, caracterul si personalitatea si cum te descurci strategic cu aceasta combinatie pentru a reusi. Pentru a-ti dezvolta brand-ul personal ai nevoie de putina gandire si de schimbare, daca este cazul.

In primul rand trebuie sa intelegi cum este pozitionat brand-ul tau acum printre colegii tai. Pe scurt, ce stiu oamenii despre tine si ce cred ei despre cum iti faci tu treaba.

Esti vazut ca cineva care executa si in care te poti increde? Sau esti vazut ca cineva care se descurca singur?

Personal branding

Pentru a-ti schimba situatia actuala, in primul rand trebuie sa identifici atitudinile pe care trebuie sa le schimbi si apoi comportamentul necesar pentru a face acea schimbare.

Fii proactiv

Un exemplu ar fi o atitudine optimista, ca poti face orice si comportamentul ar putea fi acela de a veni cu idei sau a te oferi voluntar la un proiect inainte ca seful tau sa te roage.

Este o gandire proactiva in folosirea calitatilor personale pentru a-ti face treaba mai bine mai degraba decat sa spui ca tu esti asa cum esti si ca oamenii te accepta sau nu. Asta poate fi in regula in viata personala, dar nu este eficace la slujba.

Odata ce ai identificat ce trebuie schimbat, dezvolta un plan simplu si pastreaza-l in minte cand duci la bun sfarsit sarcinile si in lucrul cu colegii. Totul este in mintea ta. Schimba gandurile si atitudinea ti se va schimba.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!