Skip to article

Flyerele - un instrument eficient de promovare a vanzarilor

Flyerele - un instrument eficient de promovare a vanzarilor
Flyerele sunt un aliat de nadejde la inceput de afacere

Flyerele reprezinta un instrument de marketing eficient pentru promovarea afacerii, atat pentru companiile aflate la debut, dar si pentru cele aflate in plina ascensiune. Ele vin in sprijinul oamenilor de afaceri in momentul in care ideile de promovare a ofertelor si relationarea cu potentialii clienti cunosc o perioada de stagnare.

Chiar daca vrem sau nu sa recunoastem, aceste materiale informative au un impact vizual si emotional extrem de puternic. Cercetarile sociologice realizate in ultima perioada ne arata ca 70-80% dintre persoanele targetate le considera un element de noutate si sunt captate in maxim 10 secunde de mesajul inserat in cuprinsul acestora.

Designul si textul contribuie la reusita campaniei de informare

Prin urmare, pentru a-si atinge obiectivele in cadrul grupurilor tinta vizate de materialele promotionale, designul trebuie sa fie unul artistic, artizanal si sa contina elemente grafice realizate cu maxima indemanare de catre profesionistii care se ocupa de crearea lor.

Textul lor trebuie sa fie scurt, concis, bine focusat pe produsul sau serviciul care se doreste a fi promovat, iar mesajul transmis sa poata fi inteles cu usurinta de catre toate persoanele vizate. De aceea, 3 sau 4 fraze sunt suficiente, pentru ca omul sa isi faca o idee clara despre natura si durata campaniei publicitare pe care compania o desfasoara.

Reusita acesteia, depinde, in primul rand, de o strategie de distributie bine implementata, de stabilirea categoriilor tinta, de potentiali cumparatori, dar si de modul in care se pune in aplicare strategia de marketing.

Indiferent de obiectivul promovarii sau al tipului de pliant, orice flyer trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele elemente: denumirea firmei, produsul sau serviciul ofertat si avantajul material de care beneficiaza potentialul client.

O promovare reusita incepe cu o strategie bine gandita

Reusita unei campanii publicitare depinde, pe langa modul de redactare al textului si de o distributie corecta si eficienta a flyerelor. Dupa definitivarea categoriilor socio-profesionale, conducerea companiei, atent consiliata de catre departamentul de marketing, se va ocupa de alocarea unor resurse umane suficiente si bine instruite, care sa se pozitioneze in zone strategice ale orasului (locuri intens circulate, mall-uri, restaurante sau campusuri studentesti) sau care sa imparta materialele promotionale in cutiile postale ale blocurilor, marile biblioteci, sau pe parbrizele masinilor personale.

In redactarea pliantelor informative, este recomandat sa nu fie enumerate, simultan, mai multe produse, reduceri sau preturi, pe care oricum cititorul nu va avea rabdarea necesara de a le studia cu atentie, pe fiecare in parte, si de a le retine.

Importanta culorilor si a graficii utilizate

In cazul flyerelor, un rol fundamental il au culorile armonios imbinate, cat si grafica, care se folosesc pentru a conferi acestora un stil original si atractiv. Tinerii si persoanele de varsta a doua sunt atrase, in mod special, de culorile vii si de un design original, artistic.

O afacere solida si de durata trebuie promovata in mod constant, deoarece clientii au mai multa incredere sa interactioneze cu firme active in comunicare si apropiate de exigentele lor. Specialistii in domeniu sfatuiesc companiile care isi propun o promovare serioasa sa nu recurga la repetarea promotiilor si produselor ofertate si sa foloseasca, de fiecare data, elemente decorative unice.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!