Skip to article

Caderea parului - remedii naturiste

Caderea parului - remedii naturiste
Dupa cum se stie, cauzele caderii parului pot fi diverse. Vom prezenta in continuare cateva remedii naturiste impotriva caderii parului, precum si cateva sfaturi importante in ceea ce priveste alimentatia optima.

Alimentatie

Este recomandat sa introduceti in alimentatia cotidiana alimente precum: oua, legume verzi, salate crude, cartofi fierti sau copti la cuptor in coaja lor, produse lactate, fructe de sezon si fructe uscate, in special caise, nuci si alune de toate felurile, neprajite si nesarate, si uleiuri vegetale.

Pe cat posibil mancati cat mai multe legume si tineti cont de faptul ca fierberea si caldura distrug enzimele. Daca aveti posibilitatea, mancati multi castraveti, caci ei favorizeaza cresterea parului, datorita continutului lor ridicat de sulf si siliciu. Nu beti apa in timpul mesei. Consumati apa inainte sau dupa terminarea mesei la un interval de 20-30 de minute.

Alimente de evitat:

zaharul rafinat (alb),
faina rafinata (alba) si toate produsele din faina alba, ca pastele, painea si biscuitii industriali,
fructele conservate industrial,
fulgii de cereale (industriali) pentru micul dejun,
bauturile dulci si gazoase produse industrial,
carnea,
toate prajiturile pe care nu le-ati facut din produse naturale,
lasati-va de fumat.

Alimente, vitamine si "suplimente" recomandate:

proteine (praf),
germeni de grau (cruzi),
drojdie de bere,
seminte de floarea soarelui,
lecitina din soia,
suc de morcovi,
uleiuri vegetale,
comprimate de multivitamine si minerale naturale
vitamina A naturala
1000 miligrame de vitamina C naturala, pe zi,
inlocuiti INTOTDEAUNA zaharul cu mierea.
Sfaturi si cercetari in ceea ce priveste caderea parului

Intr-un buletin medical, Dr. Gubler preciza ca persoanele ce prezinta o carenta de acid folic sufera deseori de calvitie, insa dupa ce asimileaza aceasta vitamina, parul le creste din nou.

Toate elementele din grupul vitaminelor B sunt indispensabile cresterii parului, in special inositolul, acidul folic si cholina. Barbatii au nevoie de doua ori mai multa vitamina B decat femeile. Aceste substante precum si proteine si alte elemente ce contribuie la cresterea parului sunt continute in cantitati mari in: drojdia de bere, germenii de grau cruzi si semintele de floarea soarelui.

Cercetarile de la Universitatea din California, au evidentiat in cadrul unui experiment, faptul ca, daca unei persoane sanatoase nu i se mai administreaza proteine, parul prezinta semne de atrofiere si de decolorare. De asemenea, s-a evidentiat ca pentru aceeasi greutate, continutul de proteine din semintele de floarea soarelui este cu mult superior celui din carne.

Alopecia, precum si uscaciunea pielii si fragilitatea unghiilor pot fi uneori cauzate de o insuficienta cantitate de iod in alimentatie. Cu mai mult timp in urma, un articol din New York Times sustinea ca algele bogate in iod, vitaminele si minerale pot avea efecte spectaculoase in ceea ce priveste cresterea parului.

Un cercetator specialist in alimentatie, chimistul Alfred W. McCann, afirma ca "nu numai parul oamenilor ci si al animalelor are nevoie de siliciu". Cateva alimente care contin siliciu sunt: ovazul, castravetii, germenii de grau cruzi, semintele de susan si alte seminte.

S-a demonstrat in cadrul mai multor studii ca vitamina E stimuleaza cresterea parului.

Uleiurile vegetale sunt importante pentru sanatatea parului si a pielii capului, datorita acizilor grasi esentiali pe care ii contin si care hranesc glandele sebacee, lubrifiind pielea capului si parul.

Sursa: Armonianaturii.ro

Articole recomandate

Tunsorile anului 2017. Iata ce trenduri trebuie sa adopti Tunsorile anului 2017. Iata ce trenduri trebuie sa adopti
Tendintele se schimba de la un an la altul inclusiv in materie de hairstyle. Iar 2017 pare sa fie anul tunsorilor scurte. Asimetrice, cu breton scurt sau cu breton lung, bob reinterpretat sau pixie, toate acestea vor face furori in anul care vine. Dincolo de un outfit in tendinte si un machiaj
Ai parul lung? Afla ca nu mai esti deloc la moda. 5 tunsori in cea mai mare voga Ai parul lung? Afla ca nu mai esti deloc la moda. 5 tunsori in cea mai mare voga
Parul lung, fie el drept sau ondulat, a devenit o tendinta veche. Mai nou, se poarta lungimile medii sau scurte. Pixie este insa tunsoarea pe val in acest sezon. Iata ce se poarta cel mai mult in toamna lui 2016 in materie de frizuri: Bob lung Una dintre tunsorile in voga este bobul lung. Acesta se
Aceasta este tunsoarea cu care vei face furori in 2017 Aceasta este tunsoarea cu care vei face furori in 2017
O tunsoare noua iti va aduce o multime de complimente. Este o schimbare pe care o observa rapid toti cei din jur, iar daca alegi una in tendinte, atunci cu siguranta ca vei intoarce o multime de capete. Ce se poarta in noul an? Iti vom spune in continuare! Potrivit stilistilor consultati de
Culorile si tunsorile primaverii 2017 Culorile si tunsorile primaverii 2017
A sosit acel moment din an in care suntem gata de schimbare. Culoarea parului este prima la care ne gandim. Si eventual coafura. Tocmai de aceea iti vom arata in continuare care sunt acele tunsori, dar si nuante de par care iti vor conferi un aer fresh primavara aceasta: Bob lung filat LOB este
12 coafuri, o singura tunsoare. Cum iti aranjezi parul scurt altfel in fiecare zi 12 coafuri, o singura tunsoare. Cum iti aranjezi parul scurt altfel in fiecare zi
Parul scurt – nu baieteste, ci cu lungimea pana la barbie – reprezinta o tendinta majora in 2017. De cele mai multe ori coafarea lui poate fi considerata o adevarata provocare. Un coc sau o coada la baza gatului sunt doar doua dintre variante. Insa optiunile sunt mai numeroase decat

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!