Skip to article

Culorile sanatatii

Culorile sanatatii
Secretul unei pieli sanatoase, al oaselor puternice, al unei minti agere si al prevenirii aparitiei bolilor, se afla chiar la tine in frigider. Cu cat dieta ta este mai colorata, cu atat vei consuma mai multi antioxidanti. Culorile alimentelor (verde, galben, portocaliu, rosu, roz si chiar alb), semnifica o clasa diferita de nutrienti, fiecare oferind cate un beneficiu unic, dupa cum urmeaza:

1. Galben / Portocaliu

Cartofii, morcovii, dovleacul, mango, porumbul si lamaia contin o varietate de antioxidanti ce reduc riscul aparitiei cancerului.

2. Verde

Culorile sanatatiiVerdeturile precum spanacul si broccoli contin o mare cantitate de fier. Sunt, desigur, recunoscute ca alimente ce-ti imbunatatesc vederea.

3. Albastru si roz

Coacazele, afinele si zmeura contin antioxidanti care impiedica dezvoltarea tumorilor.

4. Rosu

Rosiile si pepenele contin nutrienti ce previn aparitia cancerului si a bolilor de inima.

5. Alb

Conopida este si ea un aliment ce ajuta la prevenirea cancerului. Ca si cartofii albi, este si o sursa importanta de vitamina C. A fost dovedit faptul ca substantele continute de ceapa si usturoi previn cancerul de colon si de stomac. Alte alimente albe, precum: carnea de pui fiarta, fructele de mare, branza, ouale si tofu, ofera organismului cantitatea de proteine necesara unei bune functionari a acestuia.

Pentru a te mentine in forma, pentru a-ti pastra sanatatea si tineretea, consuma cel putin 2-3 astfel de alimente in fiecare zi.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!