Skip to article

Mananc putin, dar ma ingras

Mananc putin, dar ma ingras
Exista mai multe cauze ale ingrasarii:
exces alimentar;
combinatii alimentare nepotrivite;
dereglari hormonale - contraceptivele intra si ele aici;
fond psiho-emotional sensibil la stimuli;
deficite gastro intestinale - chiar numai constipatie;
ereditate.

Din punct de vedere cantitativ alimentatia poate fi apreciata gresit: o bucata de branza sau cascaval de circa 100g, arata mica, desi aportul ei caloric este de cca 400 - 450 calorii, (depinde de sortiment) perceptia este ca mananci putin.

Statistic vorbind, in functie de dimensiunile corporale, caloriile arse intr-o zi ca metabolism bazal variaza intre 1350 - 1850 cal in regim sedentar, la care se adauga cele necesare diferitelor activitati fizice.

Infometarea conduce catre reactia de incetinire metabolica pentru ca pune in pericol supravietuirea. Asa se explica lipsa de rezultate in slabire la persoanele care tin nenumarate cure de slabire care presupun infometarea!

Sinteticele pe paine sunt prezente in viata noastra: margarina, branza topita, maioneze, anumite mezeluri etc, corpul consuma mari cantitati de vitamine si minerale antioxidante pentru neutralizarea lor inainte de stocare, dar trebuie sa aiba si de unde. Asta inseamna ca e necesar sa mancam zilnic minimum 350g fructe si 650g de legume sub forma de salate si garnituri.

Lichidele, intelegand prin asta sucuri colorate, aduc o importanta cantitate de coloranti, aditivi de conservare, aromatizanti, stimulatori nervosa etc. care pot provoca false stari de aciditate gastrica, false stari de foame care ne conduc la rontaieli sau chiar mancare si solicita alte doze de antioxidanti pentru neutralizare.

O retentie hidrica poate fi posibila, dar ea se poate constata usor, se elimina cu un ceai antiadipos. Necesarul zilnic este de cca 2 litri de lichide sub forma de apa plata, sucuri naturale de legume si fructe - facute in casa, ceaiuri de plante, chiar "apa" din cruditati.

Articole recomandate

Dieta cu oua fierte. Dai jos 11 kilograme in doar 14 zile Dieta cu oua fierte. Dai jos 11 kilograme in doar 14 zile
Ouale sunt alimente extrem de sanatoase. Au un continut ridicat de proteine, dar si de vitamine, fier, acid folic si multe minerale. Avantajul lor este ca pot frani fara sa determine luarea in greutate. Un ou contine 60-70 calorii, avand aceleasi proprietati nutritive ca pestele, carnea, nucile si
In 4 zile topesti grasimea de pe abdomen. Amestecul care face furori printre doamne In 4 zile topesti grasimea de pe abdomen. Amestecul care face furori printre doamne
Colaceii! O, cat de inestetici sunt si cat de mult ne deranjeaza atunci cand isi fac aparitia in jurul taliei! Dincolo de faptul ca sunt destul de dizgratiosi, reprezinta si un pericol pentru sanatatea noastra. Apare atunci cand duci un stil de viata sedentar si nu ai o alimentatie sanatoasa,
A slabit 110 kilograme, iar acum e trasa prin inel. Iata-i micile secrete! A slabit 110 kilograme, iar acum e trasa prin inel. Iata-i micile secrete!
In urma cu patru ani, Diane Naylor, acum in varsta de 63 de ani si pensionara, s-a mutat in Oakhurst, California. Atunci si-a dat seama ca trebuie sa-si schimbe viata. Cantarea 180 de kilograme, scrie today.com, si nu putea iesi din casa. A reusit insa ceea ce putini pot. „Ma simteam
Dieta super rapida de toamna. Dai jos 5 kilograme intr-o saptamana Dieta super rapida de toamna. Dai jos 5 kilograme intr-o saptamana
Cum vine toamna si incepem sa purtam haine mai groase, cum trupul incepe sa capete proportii. Ne relaxam si ne uitam mai putin in oglinda, pana la un moment dat cand ne dam seama ca nu mai incapem in haine. Este momentul pentru o dieta rapida, care sa ne intoarca din nou la greutatea ideala. Vorbim
Dieta-fulger cu un singur ingredient: Scapi de 5 kilograme in 3 zile Dieta-fulger cu un singur ingredient: Scapi de 5 kilograme in 3 zile
Vrei sa scapi cat mai repede de kilogramele in plus? Un suc dintr-un singur ingrediente te va ajuta sa iti recapetie usor silueta. Acesta se prepara din patrunjel si ajuta la elminarea apei si a toxinei din organism. Este o sursă bogată de vitamine și minerale, ajută în
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!