Skip to article

Cum slabesti 10 kilograme pana la Craciun

Cum slabesti 10 kilograme pana la Craciun
Numai gandul ca vin Sarbatorile si tu nu esti inca in forma iti da fiori? Nu trebuie sa iti faci griji! Mai ai timp suficient sa dai jos kilogramele acumulate de asta vara pana acum. Chiar si 10 kilograme poti slabi in urmatoarea luna.

Iata o dieta speciala, cu care nici nu te vei infometa, nici nu vei duce lipsa de nutrienti. Tine-o o saptamana, apoi fa pauza o saptamana si tine din nou dieta. In tot acest interval poti slabi pana la 10 kilograme.

Meniul pentru o saptamana:

Luni

Mic dejun: 4 linguri fulgi de ovaz cu 3 caise uscate si 60 ml lapte degresat
Gustare: 1 mar si 1 felie de pepene galben
Pranz: o salata mare de legume cu dressing de ulei de masline si lamaie
Cina: piept de pui cu legume la aburi

Marti

Mic dejun: 1 felie de toast cu 2 ciuperci la gratar si jumatate de ardei gras rosu
Gustare: 1 sandvis cu rosie, salata verde si castraveti
Pranz: 1 cartof copt cu salata verde
Cina: legume la gratar

Miercuri

Mic dejun: omleta din 2 oua cu o rosie si o felie de toast
Gustare: sandvis cu o felie de sunca, o frunza de salata verde si rondele de ardei gras
Pranz: o portie de supa crema de legume
Cina: peste cu salata verde

Joi

Mic dejun: 3 biscuiti de graham cu 1 pahar de lapte degresat. La final, 1 pahar de suc de portocale
Gustare: 4 nuci
Pranz: paste cu masline, busuioc si sos de rosii
Cina: carpaccio de vita cu legume stir fry

Vineri

Mic dejun: 4 linguri fulgi de ovaz cu 60 ml lapte degresat si o banana taiata rondele
Gustare: 7 curmale uscate
Pranz: piept de pui la gratar cu salata de cruditati
Cina: branza degresata cu legume proaspete

Sambata

Mic dejun: salata de fructe cu 1 mar taiat felii, o felie de pepene galben taiata cuburi si o mana de struguri, plus 1 pahar mic de iaurt degresat
Gustare: 1 pahar de branza cottage
Pranz: o portie supa de legume
Cina: peste slab cu spanac

Duminica

Mic dejun: 2 felii toast integral cu cate o lingurita de miere
Gustare: jumatate de morcov, o rosie mica, jumatate de castravete cu sos facut din iaurt degresat si branza cottage
Pranz: o salata usoara cu fasole rosie, ceapa si rosii, cu dressing de ulei de masline si otet
Cina: piept de pui la gratar cu salata de spanac

Evita bauturile carbogazoase, dulciurile, produsele de patiserie, produsele de fast food si toate celelalte junk-fooduri care contin calorii goale. Consuma multa apa, dormi bine si fa miscare in fiecare zi, pentru ca pana de Sarbatori sa ai o silueta de invidiat!

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!