Skip to article

Dieta ruseasca: Slabesti 30 de kilograme in doar doua luni. Iata meniul

Dieta ruseasca: Slabesti 30 de kilograme in doar doua luni. Iata meniul
Ai probleme cu greutatea si vrei sa slabesti cat mai repede? Dieta ruseasca te poate ajuta sa topesti rapid kilogramele in plus. 

In doar doua luni poti sa slabesti pana la 30 de kilograme. Trebuie sa respecti insa cu mare strictete meniul. 

Trebuie evitate condimentele acute, precum piperul, muştarul şi maioneza în cantităţi prea mari. Din meniul dietei ruse sunt excluse alimentele afumate şi sărate, cu excepţia verzei, aceasta îmbunătăţeşte digestia. Alcoolul trebuie şi el exclus.Nutriţioniştii spun că acest regim durează două luni, iar persoanele care urmează cu stricteţe dieta rusă pot slăbi şi până la 30 de kilograme.

Luni

Mic dejun: 100 g peste fiert, 150 g salată de varză, mazăre verde, morcovi fierţi, o ceaşcă de cafea neagră, fără zahăr.
Gustare: 150 g carne fiartă, 100 de grame de brânză de vaci, 2 mere.
Prânz: supă de legume, 150 g salată de varză şi morcovi, 1 ceaşcă de compot de mere.
Cină: 100 g peşte fiert, 2 cartofi fierţi, o ceaşcă de ceai fără zahăr.

Marţi

Mic dejun: 200 g salată de varză tocată, mazăre verde şi ceapă, asezonată cu ulei vegetal, o ceaşcă de cafea neagră.
Gustare: 1 cană iaurt.
Prânz: 100 g peşte fiert, un pahar de suc de mere.
Cină: 100 g peşte fiert, 2 cartofi fierţi, 1 portocală.

Miercuri

Mic dejun: 1 ou fiert moale, 1 felie pâine prăjită, o ceaşcă de cafea neagră.
Gustare: 100 g terci de cereale cu fructe.
Prânz: 150 g carne de pui slabă fiartă, 2 mere, 1 portocală.
Cină: salată condimentată cu ulei vegetal, 1 cana suc de mere.

Joi

Mic dejun: 1 ceaşcă iaurt, 1 biscuit.
Gustare: salată de legume crude, asezonată cu ulei vegetal.
Pranz: 100 g carne fiartă, 150 de grame de salată de varză acră şi ceapă verde.
Cină: un bol de supă de legume, 100 g morcovi raşi proaspeţi, cu un pic de maioneză.

Vineri

Mic dejun: 3 linguri brânză de vaci, o ceaşcă de cafea neagră, fără zahăr.
Gustare: 2 mere, 2 portocale, 1 pahar suc de portocale.
Pranz: 1două felii de şuncă de curcan sau de pui, 150 g varză proaspătă cu suc de lămâie, 1 pahar suc de portocale.
Cină: 150 g peşte slab fript, 100 g coacăze negre, un pahar de apă minerală.

Sâmbătă

Mic dejun: 100 de grame de carne fiartă, 100 de grame de varză acră.
Gustare: 100 g brânză de vaci fără grasimi.
Prânz: un bol de legume sau supă de ciuperci, o bucată mică de pâine neagră.
Cina: 1 bucată de carne de porc la grătar, 100 de grame de sfeclă fiartă, o ceaşcă de ceai fără zahăr.

Duminică

Mic dejun: 100 de grame de fulgi de ovăz cu 1 lingură miere.
Gustare: 150 g de salată de fructe.
Prânz: 100 g peşte fiert, 150 g salată de legume crude asezonată cu ulei vegetal.
Cina: 100 de grame de carne de pui fiartă, 2 cartofi fierţi, 1 măr, 1 cană suc de mere.Aceste meniuri se urmează timp de două luni. În plus, nutriţioniştii spun că persoanele care urmează dieta rusă trebuie să bea cel puţin 1,5 litri de apă pe zi şi să facă sport timp de jumătate de oră pe zi.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!