Skip to article

Cum sa mananci in functie de forma corpului, ca sa nu te ingrasi

Cum sa mananci in functie de forma corpului, ca sa nu te ingrasi
Stiai ca poti sa iti mentii silueta daca mananci alimentele potrivite in functie de forma corpului tau?

Uita-te in oglinda si observa cat mai bine trasaturile corpului tau, astfel incat sa iti dai seama carui tip de corp corespunzi, pentru ca mai apoi sa ai grija sa incluzi in alimentatie mancrurile care ti se potrivesc:

Corp de tip para

Daca ai solduri late, sanii mici si talia foarte bine definita, atunci silueta ta este de tip para. Trebuie sa ai grija sa faci miscare precum fitness si mers pe bicicleta, penru ca la tine zonele in care se acumuleaza grasimea sunt in special copasele si soldurile. Poti, de asemenea, sa suferi de retentie de apa, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa faci abuz de sare.

In schimb, consuma alimente picante pentru ca ajuta la accelerarea metabolismului, dar si alimente cu un continut scazut de grasimi. Legumele verzi si pestele sunt, de asemenea, o alegere ideala. Ouale sunt si ele permise datorita continutului de proteine.

Corp de tip mar

Femeile cu silueta de tip mar au bustul impunator, soldurile inguste, talia nu foarte bine definita, ele avand tendinta sa se ingrase in zona abdomenului, a taliei si a bustului.

Ideale pentru ele sunt alimentele bogate in acizi grasi Omega 3, precum pestee gras, alunele, uleiul de masline, dar si alimentele care au un indice glicemic scazut, si anume legumele, fructele, cerealele. Fructele sunt recomandate de trei ori pe zi, mai ales ca au un continut ridicat de fibre, ajutand la o buna digestie. Evita alimentele care te baloneaza, precum fasolea, varza, dar si mancarurile de tip fast-food.


Corp de tip clepsidra

Desi este cel mai dorit tip de corp, este si corpul pe care grasimea se acumuleaza peste tot. De asemenea, femeile de tip clepsidra nu prea au masa musculara bine dezvoltata. Este indicat sa consume proteine ( carne slaba, fasole, ciuperci) pentru a ajuta la depunerea de masa musculara. Dieta trebuie sa fie insotita si de miscare, in special exercitii care cresc masa musculara.

Nu trebuie sa iti lipseasca din alimentatie nici legumele si fructele. Indicat este sa ai cinci mese pe zi, 3 principale si doua gustari.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!