Skip to article

Dieta braziliana. Cum iti pregatesti corpul pentru o vara de vis

Dieta braziliana. Cum iti pregatesti corpul pentru o vara de vis
Mai sunt doar cateva saptamani pana va fi declarat deschis oficial sezonul estival. Plaja, mare, distractie, toate acestea vor veni la pachet. Dar esti suficient de bine pregatita? Daca inca trupul tau se resimte de pe urma ospetelor din ultimele luni, atunci e momentul sa incepi dieta braziliana.

Aceasta dieta iti va asigura un trup zvelt si tonifiat precum al dansatoarelor de samba. Intr-o una de zile vei arata fantastic! Vei da jos pana la 12 kilograme.

Regina Joseph, cea care a pus la punct regimul "The Brazilian Bikini Body", spune ca acesta se bazeaza pe o alimentatie echilibrata si pe fitness, dar si pe o atitudine pozitiva.

Ce presupune dieta braziliana

Avantajul dietei braziliene este ca nu e foarte restrictiva si ai voie chiar si desert, in portii mici. Dieta se bazeaza pe smoothie si sucuri proaspete din legume si fructe, salate de cruditati, consumul de peste si carne slaba, alaturi de o portie de legume la gratar, sau lactate, cu moderatie. Cerealele si pastele sunt limitate la portii foarte mici, deoarece "majoritatea carbohidratilor ii obtii din legume si fructe", spune Regina Joseph, citata de allaboutyou.com.

Consuma cat mai des nuca de cocos, lime, cirese, varza kale, dar si dovleac. Timp de 30 de zile, micul dejun, pranzul si cina trebuie sa se bazeze pe astfel de mancaruri.

Fa exercitii pilates

In fiecare zi trebuie sa faci intre 30 de minute si o ora de exercitii fizice. Cele mai indicate sunt Pilates, dar si Capoeira, exercitii de arta martiala braziliana.

Foarte importanta in acest regim este starea de spirit, de aceea trebuie sa elimini sursele de stres si sa incerci sa vezi doar aspectele pozitive ale vietii.

Iata ce poate cuprinde meniul unei zile:

Mic dejun: un smoothie obtinut dintr-o banana, doua fructe de kiwi, lapte de soia

Gustare: un pahar cu suc de nuca de cocos

Pranz: o portie de salata de ton cu ceapa rosie, un castravete, doua-trei feliute de radacina de telina proaspata, o lingura de ulei de masline, zeama de la o lamaie, un ou fiert, o rosie

Gustare: un pumn de mix de fructe, care poate sa contina caju, migdale, nuci, alune de padure

Cina: o portie de peste la gratar cu broccoli si conopida si cu sos de spanac

Desert: o cana cu compot de prune si o tarta cu nuca de cocos.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!