Skip to article

Dieta cu orez. Slabesti 15 kilograme pe luna

Dieta cu orez. Slabesti 15 kilograme pe luna
Ai fi tentat sa crezi ca orezul trebuie eliminat din orice dieta. Si, de fapt, cam asta de invata nutritionistii. Doar ca au fost descoperite proprietati care contrazic toate asteptarile. Orezul alb te ajuta sa slabesti rapid si sa iti detoxifiezi organismul.

Daca stai sa te gandesti un pic vei vedea ca nu prea exista asiatici grasi, asta desi orezul este alimentul lor de baza. Si asta pentru ca dieta cu orez asigura scaderea masei corporale, avand efecte cu adevarat miraculoase in curele de slabire.

Din start trebuie sa stii ca daca vrei sa urmezi aceasta dieta trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare. Vei vedea insa ca merita, fiindca rezultatele sunt spectaculoase. Mai exact, poti slabi, in medie, 15 kilograme intr-o luna, dar, in functie de greutatea de la care pleci, poti da jos chiar si 30 de kilograme, scrie dieteonline.ro.

Ce trebuie sa mai stii este ca, pe durata dietei cu orez, este recomandat sa iei suplimente nutritive pe baza de calciu si vitamina D pentru ca organismul sa nu aiba de suferit.

Pe durata curei cu orez trebuie sa te hidratezi bine. In afara de apa plata, poti bea si ceai de soc sau ceai verde. 100 de grame de orez contin 332 de calorii.

Iata in continuare doua tipuri de meniuri pentru dieta cu orez formulate pentru o perioada de 7 zile. Acestea se repeta pana cand decizi incetarea dietei.

Tipul I de meniu:

In prima zi a dietei, trebuie sa mananci, de trei ori pe zi, doar orez fiert in orice catitate si sa bei doar apa.

A doua zi introdu fructe la micul dejun. Orice mai putin banane si struguri. La micul dejun manca doua fructe si un bol de orez fiert. La pranz si la cina poti manca fierte orice tip de legume care contin amidon. Protia nu trebuie sa depaseasca 500 de grame.
In urmatoarele cinci zile trebuie sa consumi cel putin o data pe zi lactate fara paine. Celelalte meste trebuie sa fie compuse in exclusivitate din orez fiert. Portiile nu trebuie sa depaseasca 500 de grame.

Tipul II de meniu:

Al doilea tip de dieta cu orez presupune introducerea unor alimente proteice.

Ziua 1

Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale
Gustare: un ou fiert
Pranz: o portie de orez cu o portie de legume fierte.
Cina: orez cat sa te saturi si 200 ml iaurt degresat

Ziua 2

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale
Gustare: doua mere
Pranz: orez cat doresti si 200 g gratar de vita
Cina: orez si legume fierte cat doresti

Ziua 3

Mic-dejun: o portocală si doua oua fierte tari
Gustare: 200 ml iaurt degresat.
Pranz: orez cat doresti si 200 g piept de pui fiert
Cina: orez si legume fierte cat doresti

Ziua 4

Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale
Gustare: un grapefruit
Pranz: 100 g peste la gratar si orez cu legume fierte cat doresti
Cina: orez cat doresti si 200 ml iaurt degresat.

Ziua 5

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale
Gustare: doua oua fierte tari
Pranz: 200 g vita la gratar si orez cat doresti
Cina: orez cat doresti si doua portocale

Ziua 6

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat ÅŸi 50 g cereale integrale
Gustare: doi morcovi cruzi, mari
Pranz: orez cu legume fierte cat doresti
Cina: 100 g piept de pui la gratar si orez cat doresti

Ziua 7

Mic-dejun: o portocala si doua oua fierte.
Gustare: 2 mere.
Pranz: orez cat doresti si 200 de grame de gratar de peste de apa sarata
Cina: orez cat doresti si o cana de iaurt degresat.

Fiecare dintre cele doua tipuri de meniuri in dieta cu orez se tin cu o pauza de o zi, o data la 7 zile. In ziua de pauza incearca sa consumi doar alimente proteice, precum carne, lapte, oua, branzeturi, soia.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!