Skip to article

Dieta de 3 ore. Slabesti simplu si rapid

Dieta de 3 ore. Slabesti simplu si rapid
De-alungul timpului au fost concepute sute de diete, insa niciuna nu poate fi considerata perfecta. Totusi, doar daca incerci cat mai multe iti poti da seama care functioneaza in cazul tau. Astazi iti vorbim despre Dieta de trei ore, conceputa de antrenorul american de fitness Jorge Cruise.

Scopul principal al acestei diete este de stimulare a metabolismului si de ardere a grasimii stocate. Pentru ca dieta sa functioneze este necesar sa mananci din 3 in 3 ore si sa alternezi cele trei mese principale cu doua gustari.

Micul dejun trebuie luat la o ora dupa ce te-ai trezit, iar cina-cu trei ore inainte de culcare. Este recomandat ca fiecare masa principala sa nu depaseasca 400 de calorii.

Avantajul major al acestei diete este ca nu impune anumite restrictii, iar alimentatia este una normala. Evident, normala in limitele bunului simt. Adica, e clar ca nu va trebui sa consumi grasimi sau dulciuri in exces. Poti manca, in schimb, carne alba si peste, lactate, bauturi neindulcite, fructe si legume. Cat priveste pastele fainoase, incearca sa te limitezi la o singura portie pe saptamana. Nu manca nici produse de patiserie, dulceturi sau sosuri grele.

Ideea de baza este sa respecti portiile. Inclusiv persoanele care au diabet sau probleme cardiace pot tine Dieta de 3 ore.

Totusi, tocmai pentru ca nu este restrictiva din punct de vedere al tipului de alimente consumate e usor sa pierzi sirul caloriilor si sa ajungi sa trisezi fara sa vrei. In plus, intrucat trebuie sa mananci o data la trei ore ar putea fi dificil de tinut daca lucrezi si nu ai pauze care sa se suprapuna cu orele tale de masa.

3. Indiferent de alimentatie trebuie sa ai si un program fitness, altfel nu va functiona niciodata indiferent de ce propune dieta.

Exemplu de meniu pentru Dieta de 3 ore:

Mic dejun: Sandvis cu branza si ou, un pahar de iaurt cu 1,5% grasime si un mar
Pranz: Cannelloni cu carne si o salata (fara dressing)
Cina: 1 cartof mic copt, 100 de grame de pui, 1 ceasca de mazare
Gustari: o ciocolatica si un pachet de biscuiti de 100 de calorii, 1 cafea

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!