Skip to article

Minus 12 kilograme cu Dieta de vara

Minus 12 kilograme cu Dieta de vara
Sunt doua momente in an cand femeile isi propun sa slabeasca: de Revelion si cand incepe sezonul vacantelor. Daca in cazul celei dintai situatii, startul este mereu amanat, atunci cand vine vara e clar ca trebuie sa faci ceva ca sa renunti la kilogramele acumulate si sa arati bine in costum de baie.

Vara, sustin nutritionistii, este foarte usor sa slabesti. Iti trebuie putina vointa, caci motivatie exista. Pe langa vointa si dorinta, mai ai nevoie de ceva foarte important: un plan de alimentatie bine pus la punct. Tocmai pentru a-ti veni in ajutor a fost creata Dieta de vara. Nu trebuie sa o tii mai mult de doua saptamani, insa practic in jumatate de luna poti scapa de nu mai putin de 12 kilograme.

Pentru a da rezultate, trebuie sa tii cont de cateva reguli importante:

• Mananca de 5 ori pe zi. Pe langa mesele principale, ia si doua gustari usoare.
• Mananca multa carne alba: pui, peste.
• Consuma cat mai multe fructe si legume, de preferat fiind sa predomine legumele, intrucat contin mai putine zaharuri.
• Mananca zilnic o ceasca de nuci si seminte, la una dintre gustari.
• Condimenteaza-ti salatele cu otet sau suc de lamaie si sare si piper. Otetul de mere este foarte bun in timpul unei detoxificari.
• Poti manca porumb si cartofi dulci.
• Bea multa apa si ceai de plante.
• Evita: Lactatele, alcoolul, carnea rosie, zaharul, cofeina si orice produs semipreparat.

Iata ce poti manca intr-o saptamana, potrivit clickpentrufemei.ro:

Ziua 1

Mic dejun: apa calda si lamaie, oua fierte si 2 tije sparanghel fierte
Pranz: cartofi dulci cu legume prajite
Cina: supa de pui

Ziua 2

Mic dejun: apa calda si lamaie, omleta
Pranz: salata de legume cu suc de lamaie
Cina: Pui curry

Ziua 3

Mic dejun: apa calda si lamaie, 6 prune coapte si 2 lingurite de seminte
Pranz: salata de creveti
Cina: Curry de legume

Ziua 4

Mic dejun: apa calda si lamaie, salata de fructe de padure, pere, seminte de in
Pranz: omleta cu spanac si rosii
Cina: salata (rosii, oua fierte, ton, ulei de masline)

Ziua 5

Mic dejun: oua fierte cu spanac si ciuperci la gratar
Pranz: file de somon la cuptor cu salata mixta
Cina: legume la gratar

Ziua 6

Mic dejun: salata de fructe proaspete cu smochine uscate
Pranz: salata de mango si creveti
Cina: piept de pui la cuptor cu lamaie si ierburi, servit cu broccoli

Ziua 7

Mic dejun: apa calda si lamaie, salata de fructe cu seminte de dovleac
Pranz: legume la gratar
Cina: Somon la abur cu coriandru

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!