Skip to article

Slabesti 5 kilograme in 6 zile cu acest planul alimentar usor de urmat

Slabesti 5 kilograme in 6 zile cu acest planul alimentar usor de urmat
E greu sa te apuci de slabit. Ai nevoie de o motivatie puternica pentru a renunta la ceea ce-ti place, mai ales ca nu intotdeauna esti convins ca dieta va functiona. Dar cum ar fi daca ai sti ca exista un regim de slabire care iti ofera posibilitatea sa mananci tot ce-ti pofteste inima, e drept, in cantitati mai mici.

Poti slabi si fara sa renunti la produsele care iti fac placere. Important este sa le dozezi corect, sa mananci putin si des. Nutritionistii au pus la punct un plan alimentar menit sa te ajute sa slabesti 5 kilograme in nici o saptamana. Sase zile tii dieta, iar intr-a saptea ai parte de festin. Suna bine, nu-i asa?

Variante de mic dejun: 300 de calorii

- Tortilla din grau integral + 1 lingura de unt de arahide + 1 mar feliat.

- 1 ceasca de branza ricotta fara grasime + 1 varf de cutit praf de nucsoara + ½ lingurita sirop de agave + 4 caise maruntite.

- 1 felie de paine din faina integrala inmuiat intr-un ou batut si prajita intr-o lingurita de un + 1 cana de capsuni maruntite.

- o felie de paine din faina integrala + 1 ou prajit intr-o lingurita de ulei de masline + 2 felii bacon + 2 felii de rosii.

- 1 cana fulgi de tarate + 1 cana lapte degresat sau lapte de soia + ¾ cana de afine.

- 1 cana fulgi de ovaz fierti + 1 lingura de unt de migdale + 2 lingurite de sirop de artar.

- 1 cana de iaurt degresat simplu + 1 ceasca de piersici congelate + jumatate ceasca suc de portocale + jumatate de banana + 1 lingura de seminte de in macinate + un praf de nucsoara.

Variante masa de pranz: 400 de calorii

- Burger vegetal + 1 felie de branza degresata + 1 frunza salata verde + 2 felii de rosii + 1 cana de cuburi de pepene verde.

- jumatate de ceasca de piept de pui la rotisor, fara piele + jumatate de ceasca salata verde maruntita + 2 felii de telina + jumatate de ceasca morcov ras + 1 lingura branza albastra + 1 felie paine neagra; 1 piersica.

-  1 cana si jumatate supa de rosii + 2 lingurite de otet de vin rosu + jumatate cana fasole neagra + jumatate cana de porumb fiert + 1 praf piper + 1 rosie + 2 linguri de ceapa rosie + o felie paine neagra.

- 3 cani salata + 10 creveti mari la gratar + 2 linguri de sos Caesar + 1 lingura parmezan ras; 1 felie de paine din grau integral.

- 100 g paste integrale fierte + 5 rosii cherry + 50 g mozzarella taiata cubulete + 2 linguri vinegreta sos italian + 2 frunze proaspete de busuioc tocate marunt.

- 1 cana piept de pui la gratar + 1 felie branza Cheddar degresata + salata verde si rosii + 1 lingura maioneza vegetala + 1 felie de paine neagra; jumatate de cana de struguri.

- 2 felii de paine de secara + 100 g friptura de vita macra + 1 lingura maioneza amestecata cu putin hrean ras + salata verde si rosii;

Variante cina: 500 de calorii

- 150 g friptura din muschi de vita slab; jumatate de cartof copt cu 2 linguri de iaurt simplu grecesc degresat; 2 cani de ciuperci sotate in 2 lingurite ulei de masline.

- 100 g somon la gratar + 100 g penne integrale fierte + 1 lingura ulei de masline + 2 linguri zeama de lamaie + 1 catel de usturoi + 1 cana de sparanghel tocat + 1 lingura busuioc proaspat.

- 150 g friptura de muschiulet de porc; 1 cartof dulce copt; 2 cani de fasole verde sotata in 2 lingurite ulei de masline.
- omleta dintr-un ou, 150 g de sunca sau peste, salata verde.

Variante de gustari: 150 de calorii

- 1 iaurt grecesc + o lingurita de miere + o ceasca de capsune.

- 1 felie ardei gras + 4 linguri humus

- jumatate de banana + 1 lingura unt de arahide

- milkshake din 5 capsune, 5 lingurite de iaurt degresat, 150 ml lapte degresat si 1 lingurita miere.

- jumatate de banana + 1 patratel de ciocolata neagra.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!