10 exercitii pentru interiorul coapselor

 
10 exercitii pentru interiorul coapselor
Coapsele subtiri sunt visul multor femei! Din nefericire, pentru a le obtine e nevoie de efort, timp, rabdare si, bineinteles, de exercitiile potrivite. Iata 10 exercitii pentru interiorul coapselor!

Ghemuire pe scaun

Stai cu spatele la un scaun, in picioare, apoi coboara incet in scaun si intoarce-te apoi sus, fara sa ajungi din nou cu picioarele drepte. Continua!





Ghemuire cu greutati

Stai dreapta, cu picioarele departate la nivelul umerilor. Tine gantere in ambele maini, iar mainile trebuie sa cada natural pe langa corp. Apoi coboara-ti incet corpul, pana cand coapsele ajung paralele cu podeaua. Mentine tot timpul spatele drept.

Mers

Trebuie doar sa mergi un pic mai tare ca la plimbare, dar nu ca la cursa! Fiecare pas trebuie facut cu incredere, nu cu repeziciune. Mergi 30 minute pe zi, 3-4 zile pe saptamana.

Fandare cu greutati

Pozitia de pornire este in picioare, dreapta, cu picioarele apropiate, si tine cate o gantera in fiecare mana, bratele sa cada natural in lateral. Fa un pas mare inainte cu piciorul drept si in acelasi timp du-ti piciorul stang in spate, coborandu-l aproape pana cand genunchiul atinge podeaua. Este foarte important sa ai spatele drept, in orice moment. Dupa aceasta, revino incet la pozitia initiala si schimba picioarele.

Fandari in mers cu greutati
Acest exercitiu este destul de similar cu cel de dinainte, dar cu o diferenta importanta. In exercitiul anterior, toate miscarile se intamplau in acelasi loc, insa in acest exercitiu, trebuie sa faci un pas mare inainte, deci misicarea implica o reala avansare.

Bicicleta pe loc

Fa cate 30 minute de bicicleta in fiecare zi sau macar 4 zile pe saptamana. Nu te opri in timpul celor 30 minute si pedaleaza rapid.

Apasarea piciorului

Spatele trebuie sa fie ferm apasat pe spatarul scaunului, si picioarele pot fi pozitionate diferit in functie de care parte a piciorului lucreaza. Cu ajutorul masinii din sala de gimnastica, flexeaza piciorul incet si indreapta complet piciorul pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Pe banda de alergat

Stai langa banda, sprijinita cu mainile de ceva, si antreneaza-ti cate un picior, pe rand.

Aductia piciorului

Acest exercitiu, desi foarte greu, se poate face cu putin efort. Pozitia de pornire este pozitionarea pe partea dreapta, iar partea superioara a corpului este sustinuta de bratul drept. De asemenea, piciorul drept trebuie sa fie intins, in timp ce piciorul stang sta indoit. Miscarea consta in ridicarea piciorul drept pana ce se resimte o contractie la muschii coapsei interioare. Miscarea trebuie sa fie repetata de 20 de ori, lent, pentru fiecare picior.

Aductia gleznelor

Pozitia de pornire este aceasta: leaga-ti o greutate de glezna stanga si stai drept, cu toata greutatea pe piciorul drept. Miscarea consta in mutarea piciorul stang peste piciorul drept, punand la treaba muschii coapsei interioare. Pentru a finaliza exercitiul, piciorul stang trebuie sa revina la pozitia initiala. Intre 15 si 20 de repetari pe zi sunt necesare pentru o persoana care doreste sa obtina coapse mai subtiri.

Autor: Nuage

Articole recomandate

Siropul care te scapa de burta. In doua zile topeste grasimea! Siropul care te scapa de burta. In doua zile topeste grasimea!
Vrei sa scapi cat mai repede de burta inestetica? Uita de infometarea sau alte diete severe, care nu fac decat sa iti afecteze sanatatea. Iata mai jos un sirop natural, pe care il prepari acasa si are efect super rapid. Ingrediente:3 lamai 3 linguri de miere 125 de grame de hrean Pune hreanul
Cea mai puternica dieta de slabire: Sucul care te scapa de burta in somn! Cea mai puternica dieta de slabire: Sucul care te scapa de burta in somn!
De cateva zile, pe internet, circula cea mai puternica dieta de slabire. Aceasta consta intr-un suc natural, pe care il prepari chiar la tine acasa. Costa foarte putin, insa are efecte spectaculoase. Iata care sunt ingredientele necesare pentru sucul ce arde grasimea abdominala: - jumatate de pahar
Dieta cu ghimbir care face inconjurul lumii. Slabesti 7 kilograme in timp-record! Dieta cu ghimbir care face inconjurul lumii. Slabesti 7 kilograme in timp-record!
Ghimbirul este o planta medicinala, dar face adevarate minuni si pentru silueta. Acesta se poate adauga in orice mancare si este foarte benefici pentru digestie. Ghimbirul purifica organismul, tractul gastro-intestinal, intestinul subtire si gros, ficatul, elimina viermii intestinali,
O lingurita din acest amestec te scapa de 10 kilograme intr-o luna. Afla reteta! O lingurita din acest amestec te scapa de 10 kilograme intr-o luna. Afla reteta!
Vrei sa scapi cat mai sanatos de kilogramele in plus? Un amestec natural, foarte usor de preparat, te poate ajuta sa ai o silueta de vis, dar si scapi de marile probleme de sanatate. Iata mai jos de ingredientele de care ai nevoie pentru a-l prepara: - o bucata de 4 cm de
Dieta-fulger cu apa si lamaie: Scapa rapid de 10 kilograme! Dieta-fulger cu apa si lamaie: Scapa rapid de 10 kilograme!
Dieta cu apa si cu lamaie te va ajuta sa slabesti rapid 10 kilograme in doar 16 zile. Aceste fructe contin foarte multa vitamina C, care ajuta la intarirea sistemului imunitar, dar impiedica si aparitia ridurilor sau a punctelor negre. In plus, apa cu suc de lamaie are doar 25 de calorii
Cea mai puternica dieta de slabire. Topesti intr-o saptamana 10 kilograme! Cea mai puternica dieta de slabire. Topesti intr-o saptamana 10 kilograme!
Vrei sa scapi de kilogramele in plus si sa ai intr-un timp record o silueta de invidiat? Iata mai jos o dieta super rapida, care te va ajuta sa scapi pana la 10 kilograme. Atentie insa! Aceasta cura de slabire este foarte restrictiva! Asadar, daca ai probleme mari de sanatate nu o incerca! –

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!

»