iti recomanda x
Ultimele locuri disponibile si mai putin de o saptamana pana la debutul seriei de workshop-uri pentru implinire personala, AtelierEle. Ultimele locuri disponibile si mai putin de o saptamana pana la debutul seriei de workshop-uri pentru implinire personala, AtelierEle.
Alaptarea previne cancerul Alaptarea previne cancerul
Workshop-ul Antreprenoriat, din cadrul AtelierEle, te ajuta sa incepi propria afacere Workshop-ul Antreprenoriat, din cadrul AtelierEle, te ajuta sa incepi propria afacere

10 exercitii pentru interiorul coapselor

10 exercitii pentru interiorul coapselor
Coapsele subtiri sunt visul multor femei! Din nefericire, pentru a le obtine e nevoie de efort, timp, rabdare si, bineinteles, de exercitiile potrivite. Iata 10 exercitii pentru interiorul coapselor!

Ghemuire pe scaun

Stai cu spatele la un scaun, in picioare, apoi coboara incet in scaun si intoarce-te apoi sus, fara sa ajungi din nou cu picioarele drepte. Continua!





Ghemuire cu greutati

Stai dreapta, cu picioarele departate la nivelul umerilor. Tine gantere in ambele maini, iar mainile trebuie sa cada natural pe langa corp. Apoi coboara-ti incet corpul, pana cand coapsele ajung paralele cu podeaua. Mentine tot timpul spatele drept.

Mers

Trebuie doar sa mergi un pic mai tare ca la plimbare, dar nu ca la cursa! Fiecare pas trebuie facut cu incredere, nu cu repeziciune. Mergi 30 minute pe zi, 3-4 zile pe saptamana.

Fandare cu greutati

Pozitia de pornire este in picioare, dreapta, cu picioarele apropiate, si tine cate o gantera in fiecare mana, bratele sa cada natural in lateral. Fa un pas mare inainte cu piciorul drept si in acelasi timp du-ti piciorul stang in spate, coborandu-l aproape pana cand genunchiul atinge podeaua. Este foarte important sa ai spatele drept, in orice moment. Dupa aceasta, revino incet la pozitia initiala si schimba picioarele.

Fandari in mers cu greutati

Acest exercitiu este destul de similar cu cel de dinainte, dar cu o diferenta importanta. In exercitiul anterior, toate miscarile se intamplau in acelasi loc, insa in acest exercitiu, trebuie sa faci un pas mare inainte, deci misicarea implica o reala avansare.

Bicicleta pe loc

Fa cate 30 minute de bicicleta in fiecare zi sau macar 4 zile pe saptamana. Nu te opri in timpul celor 30 minute si pedaleaza rapid.

Apasarea piciorului

Spatele trebuie sa fie ferm apasat pe spatarul scaunului, si picioarele pot fi pozitionate diferit in functie de care parte a piciorului lucreaza. Cu ajutorul masinii din sala de gimnastica, flexeaza piciorul incet si indreapta complet piciorul pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Pe banda de alergat

Stai langa banda, sprijinita cu mainile de ceva, si antreneaza-ti cate un picior, pe rand.

Aductia piciorului

Acest exercitiu, desi foarte greu, se poate face cu putin efort. Pozitia de pornire este pozitionarea pe partea dreapta, iar partea superioara a corpului este sustinuta de bratul drept. De asemenea, piciorul drept trebuie sa fie intins, in timp ce piciorul stang sta indoit. Miscarea consta in ridicarea piciorul drept pana ce se resimte o contractie la muschii coapsei interioare. Miscarea trebuie sa fie repetata de 20 de ori, lent, pentru fiecare picior.

Aductia gleznelor

Pozitia de pornire este aceasta: leaga-ti o greutate de glezna stanga si stai drept, cu toata greutatea pe piciorul drept. Miscarea consta in mutarea piciorul stang peste piciorul drept, punand la treaba muschii coapsei interioare. Pentru a finaliza exercitiul, piciorul stang trebuie sa revina la pozitia initiala. Intre 15 si 20 de repetari pe zi sunt necesare pentru o persoana care doreste sa obtina coapse mai subtiri.

Autor: Nuage
Articol citit de 7481 ori

 

Eu prefer

sa merg foarte mult pe jos pentru a ma mentine in forma, am coapsele foarte bine definite si sunt mandra de mine