iti recomanda x
Fetita Elenei Basescu a implinit un an. Uite cat de frumoasa este Sofia! Fetita Elenei Basescu a implinit un an. Uite cat de frumoasa este Sofia!
Vesti triste: Joan Rivers ar putea ramane in stare vegetativa sau partial paralizata Vesti triste: Joan Rivers ar putea ramane in stare vegetativa sau partial paralizata
Victor Slav arunca bomba. Uite ce spune despre nunta cu Bianca! Victor Slav arunca bomba. Uite ce spune despre nunta cu Bianca!

11 moduri in care poti arde calorii sarind coarda

11 moduri in care poti arde calorii sarind coarda
Te-ai saturat sa folosesti coarda de sarit in acelasi fel in fiecare zi? Trebuie atunci sa stii ca o poti folosi in numeroase moduri, care te vor ajuta sa lucrezi aproape toti muschii corpului.

Beneficiile saritului cu coarda

O jumatate de orsa de sarituri cu coarda te ajuta sa arzi peste 500 de calorii. Te ajuta sa iti lucrezi pozitia corpului, echilibrul, reflexele si rezistenta fizica. Intareste musculatura, oasele si inima. Tonifica picioarele, abdomenul, pieptul, spatele, umerii si bratele.


Iata cateva moduri de a folosi coarda de sarit:

Sarituri incrucisate

Incepe prin a sari in mod obisnuit. Incruciseaza apoi bratele in fata in timp ce coarda se afla in aer. Aceasta miscare va fi o provocare pentru abilitatea ta de a sari. In acelasi timp, vei lucra si bicepsii si umerii.

Rotire la 180 de grade

Atunci cand folosesti coarda de sarit incearca sa te rotesti si sa sari in acelasi timp. Aceasta miscare iti va pune la incercare balansul si iti va lucra muschii picioarelor.

Incepe acest exercitiu printr-o alergare usoara. incearca apoi sa te intorci, fragmentans sariturile

Saritura boxeurului

In timpul sariturilor cu coarda incearca sa sari precum boxeurii. Pastreaza-ti greutatea in calcaie si sari cu cate un picior in fata, pe rand. Incepe exercitiul prin sarituri mai mari.

Inainte si inapoi

Atunci cand sari cu coarda, alege pe podea o linie. Sari apoi inainte si inapoi. Aceasta miscare adauga un element de dificultate exercitiilor cu coarda de sarit. De asemenea, acest exercitiu te va ajuta sa sari mai sus si va accelera ritmul cardiac.

Saritura intr-un singur picior

Aceasta miscare este mai dificila, insa iti va lucra muschii picioarelor. Este indicat sa sari pe un singur picior timp de 30 de secunde. Incepe antrenamentul cu sarituri alternative, pe fiecare picior.

Sarituri de ski

Foloseste aceeasi tehnica de saritura ca la ski si in cazul sariturilor cu coarda. Muta-ti picioarele dintr-o parte in alta a coardei.

Saritura peste coarda

Pentru aceasta miscare mai ai nevoie de doua persoane care sa tina coarda la capete. Ia-ti elan si sari intai cu piciorul drept inainte, apoi cu cel stang. Repeta aceasta saritura de 10 ori pentru fiecare picior.

Sarituri de cowboy

Cu coarda fixata la ambele capete, sari de pe un picior pe altul, peste coarda. Repeta miscarea de 10 ori.

Sarituri in lateral

Cu coarda fixata la ambele capete, incerca sa sari peste ea din pozitie laterala. Repeta saritura de 10 ori pe fiecare laterala. In timpul sariturii poti sa iti misti si bratele pentru a sari mai sus.

Bucle pentru bicepsi

Agata coarda de sarit de un obiect solid. Apleaca-te pe spate, tinand in fata capetele corzii, cu bratele la nivelul umerilor. In timpul acestei miscari, corpul trebuie sa fie drept. Repeta miscarea de 10 ori.

Plimbare cu coarda

Acest exercitiu trebuie executat impreuna cu o prietena. Una dintre voi trebuie sa stea jos, pe podea, pe un prosop. Fiecare dintre voi tine de un capat al corzii. Incearca apoi sa o tragi dupa tine cativa pasi. Acest exercitiu este ideal pentru musculatura picioarelor.

Autor: Mihaela Rotaru
Articol citit de 19026 ori

 

sa tot fie ceva ani de cand nu am mai sarit coarda, nici nu mai am asa ceva prin casa