Skip to article

Exercitii pentru coapse, fese, spate

Exercitii pentru coapse, fese, spate
Vrei sa arati bine? Vrei sa te simti bine? Vrei sa ai multa energie?Atunci fii activa! Sportul este o modalitate excelenta de a te mentine in forma; te ajuta sa fii puternica, supla si imbunatateste functionarea inimii si a plamanilor. Si stii ce? Nu e nevoie sa te inscrii intr-o echipa sau sa te duci la vreo sala de fitness. Secretul este sa gasesti ceva care sa-ti faca placere si sa te tii de el.

Iata cateva idei:
Creaza-ti o rutina din a incepe ziua cu 10 minute de gimnastica. Asta iti da energie pentru intreaga zi. Imediat dupa ce te trezesti (nu dupa ce mananci, fumezi si iti bei cafeaua)incearca sa te "dezmortesti" cu cateva exercitii de intindere.

PICIOARE
Aseaza-te culcata pe partea stanga. Intinde-ti picioarele in fata, astfel incat sa fie perpendicular pe restul corpului. Indoaie piciorul stang pana cand gamba face un unghi de 90 de grade cu coapsa. Balanseaza piciorul drept in sus si in jos, tinand varfurile perfect intinse. Intoarce-te apoi pe partea dreapta si repeta miscarea cu piciorul stang.

COAPSE
Aseaza-te intinsa pe o parte astfel incat corpul sa fie perpendicular pe suprafata podelei. Sprijina-te pe antebratul drept. Tine picioarele drepte cu varfurile perfect intinse. Balanseaza piciorul drept sus si jos. Repeta miscarea dar tragand varful piciorului spre tine. Intoarce-te pe partea stanga si repeta miscarea cu piciorul drept.

FESE
Aseaza-te in genunchi, sprijinita pe antebrate. Tine spatele perfect drept si privirea inainte. Balanseaza piciorul drept sus si jos,(astfel incat gamba sa faca un unghi de 90 de grade cu coapsa. Ai grija ca pe tot timpul exercitiului talpa sa fie orientata catre tavan.

SPATE
Aseaza-te in genunchi si apoi coboara incet astfel incat fesele sa se sprijine de calcaie. Apleaca-te cat poti de mult. Respira usor, relaxaeaza-te si ramai in aceasta pozitie 30-60 de secunde.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!