Exercitii pentru un corp mai ferm

Exercitii pentru un corp mai ferm
Vara se apropie cu pasi repezi si odata cu ea si stresul ca nu avem un corp suficient de frumos pentru a-l arata. Si nici nu este posibil sa fie altfel cu modul de viata pe care il ducem: toata ziua ne-o petrecem stand pe un scaun in fata calculatoarelor, mergem apoi acasa si dupa ce trebaluim astfel incat lucrurile sa para cat de cat sub control ne prabusim pe un fotoliu si ne dorim sa nu mai miscam un deget. Acum insa este timpul sa schimbam cate ceva. Sa cautam moduri mai active de relaxare. Nu de alta, dar este frustrant sa fii jenata sa te dezbraci la mare sau sa porti rochita sexi pe care ai cumparat-o cu atata placere.

Este la indemana noastra ca acest scenariu sa nu se adevereasca. Din fericire, efortul care ni se cere nu este foarte mare, dar trebuie sa fie constant. Sa ne concentram cand facem exercitii pe anumite zone ale corpului unde stim ca avem probleme: de obicei mijlocul, coapsele si bratele. Exista un mare numar de exercitii pentru fiecare grupa de muschi. Specialistii in fitness au descoperit insa care au cea mai mare eficacitate. Sa nu uitam totusi ca suntem persoane ocupate si nu putem deveni obsedate de aspectul fizic.

Exercitii pentru abdomen
Profesorii de fitness americani au cazut de acord ca banalul exercitiu al bicicletei este cel mai indicat pentru a avea un abdomen fara grasime si cu muschi frumos conturati.

Cum se efectueaza in mod corect:
Stai culcata pe spate pe o suprafata destul de tare cu genunchii indoiti si cu talpile indreptate catre podea. Tine mainile in spatele capului si incearca sa nu il ridici atunci cand restul corpului se misca. Adu cotul drept deasupra genunchiului stang si apoi cotul stang catre genunchiul drept, combinat cu o miscare asemenatoare pedalarii. Incearca sa respiri in mod natural. Miscarile trebuie sa fie incete si controlate, iar piciorul sa fie intins la maxim de fiecare data.

Se recomanda: doua seturi de cate 20-30 astfel de miscari.

Exercitii pentru coapse
Cei mai multi instructori sunt de acord cu faptul ca genoflexiunile, indiferent daca folosesti sau nu haltere, sunt cea mai rapida cale catre coapse mai ferme.
Cum se efectueaza in mod corect:
Picioarele trebuie sa stea departate la o distanta similara cu latimea spatelui. Bratele sunt tinute de-a lungul corpului. Capul trebuie sa fie drept si spatele un pic arcuit. Inspira si adu bratele un pic in fata pentru pastrarea echilibrului. Indoaie genunchii pana cand coapsele sunt paralele cu podeaua. Fesele trebuie sa ramana deasupra nivelului genunchilor, iar genunchii nu trebuie sa depaseasca varful degetelor. Expira si ridica-te incet pana cand picioarele devin drepte. Adu din nou mainile de-a lungul corpului.

Se recomanda: doua seturi de 10-20 exercitii.

Exercitii pentru brate
Ne-am dori ca bratele noastre sa arate ca si cum ar fi sculptate. Sa se vada muschii bine conturati, sa nu atarne pielitele atunci cand intindem bratul, sa nu mai avem umerii atat de ososi. Se pare ca toate aceste probleme se pot rezolva cu ajutorul flotarilor.

Cum se efectueaza in mod corect:
Intinde-te cu fata la podea. Palmele se tin pe poadea la o distanta un pic mai mare decat cea a umerilor. Expira in timp ce iti impingi incet corpul cu ajutorul mainilor. Inspira in timp ce te apropii iar de podea. Nu te lasa insa pana la capat pentru a nu permite muschilor sa se relaxeze. In cazul in care nu ai suficienta forta pentru a te ridica efectueaza miscarea avand ambii genunchi indoiti pe podea. In acest fel vei ridica doar o parte a greutatii corpului.

Se recomanda: doua seturi de cate 10-20 de ridicari.

Pare destul de simplu, sunt exercitii pe care le faceam la sport in timpul scolii. Si sunt cele mai bune. Principalul este sa incepem treptat si sa incercam sa le facem in fiecare zi. Putem stabili un anumit moment al zilei, dimineata sau seara, astfel incat sa ne formam o obisnuinta. Ca sa ne dam seama cate exercitii trebuie sa facem putem sa tinem cont de cum ne simtim muschii. Daca intr-o zi terminam seturile de exercitii si nu simtim nici o oboseala inseamna ca trebuie sa crestem numarul lor.

Articole recomandate

Siropul care te scapa de burta. In doua zile topeste grasimea! Siropul care te scapa de burta. In doua zile topeste grasimea!
Vrei sa scapi cat mai repede de burta inestetica? Uita de infometarea sau alte diete severe, care nu fac decat sa iti afecteze sanatatea. Iata mai jos un sirop natural, pe care il prepari acasa si are efect super rapid. Ingrediente:3 lamai 3 linguri de miere 125 de grame de hrean Pune hreanul
Sucul care te slabeste fulger. Scapi de 9 kilograme in doar 7 zile! Sucul care te slabeste fulger. Scapi de 9 kilograme in doar 7 zile!
Apropierea concediului si gandul ca va trebui sa iti faci aparitia la plaja in costum de baie s-ar putea sa te sperie putin. Ca sa venim in intampinarea dorintei tale de a slabi mult si rapid, iti oferim in continuare reteta unei bauturi nemaipomenite, care are rolul sa topeasca grasimile intr-un
Cea mai puternica dieta de slabire: Sucul care te scapa de burta in somn! Cea mai puternica dieta de slabire: Sucul care te scapa de burta in somn!
De cateva zile, pe internet, circula cea mai puternica dieta de slabire. Aceasta consta intr-un suc natural, pe care il prepari chiar la tine acasa. Costa foarte putin, insa are efecte spectaculoase. Iata care sunt ingredientele necesare pentru sucul ce arde grasimea abdominala: - jumatate de pahar
Cea mai puternica dieta de slabire. Topesti intr-o saptamana 10 kilograme! Cea mai puternica dieta de slabire. Topesti intr-o saptamana 10 kilograme!
Vrei sa scapi de kilogramele in plus si sa ai intr-un timp record o silueta de invidiat? Iata mai jos o dieta super rapida, care te va ajuta sa scapi pana la 10 kilograme. Atentie insa! Aceasta cura de slabire este foarte restrictiva! Asadar, daca ai probleme mari de sanatate nu o incerca! –
Cel mai puternic ceai de slabit. Dai jos 5 kilograme intr-o saptamana Cel mai puternic ceai de slabit. Dai jos 5 kilograme intr-o saptamana
Cautam cele mai eficiente metode de a slabi si ajungem de cele mai multe ori sa facem cea mai neinspirata alegere, crezand ca daca o dieta anume a functionat in cazul unei prietene va da rezultate si pentru noi. Nutritionistii sunt de parere ca fiecare dintre noi slabim in felul propriu.Pastilele
Dieta cu oua fierte. Dai jos 11 kilograme in doar 14 zile Dieta cu oua fierte. Dai jos 11 kilograme in doar 14 zile
Ouale sunt alimente extrem de sanatoase. Au un continut ridicat de proteine, dar si de vitamine, fier, acid folic si multe minerale. Avantajul lor este ca pot frani fara sa determine luarea in greutate. Un ou contine 60-70 calorii, avand aceleasi proprietati nutritive ca pestele, carnea, nucile si
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!

»