Fitness corect pentru conformatia ta

Fitness corect pentru conformatia ta
Conformatia ta este determinata la nastere. Chiar daca iti poti schimba compozitia corpului (cantitatea de grasime si masa musculara) cu exercitii si dieta, structura ta de baza va ramane mereu la fel.

Asta poate parea ca o veste proasta. Totusi, este o alinare de la presiune si la nesfarsitul incercat de a capata un corp la care nu ai cum ajungi. Exista trei tipuri de conformatii: ectomorful, endomorful si mezomorful. Oricare ar fi tipul, urmareste un antrenament pentru tipul tau de conformatie.

Ectomorful

Este lung, slab si muschiulos si ingust. In general au structura oaselor delicate si umerii si soldurile au aproximativ aceeasi latime. Alergatorii pe distante lungi, balerinele si jucatorii de baschet sunt de obicei ectomorfi.

Strategia antrenamentului cu greutati: fa 2-4 seturi de exercitii cu greutatile pentru fiecare zona a corpului. Foloseste o greutate de la moderat la greu pe care o poti ridica fara prea mare efort pentru 6-10 repetari. Imparte partile corpului pe care le lucrezi pe zile.

Strategia antrenamentului cardio: include exercitii cardio de 3-5 ori pe saptamana a cate 20-40 de minute fiecare sesiune de la moderat la intens.

Endomorful

Fitness corect pentru conformatia ta
Este moale, curbat si are de obicei forma unei pere asta insemnand ca soldurile sale sunt mai mari decat umerii. Are tendinta sa retina mai multa grasime decat alte conformatii.

Strategia antrenamentului cu greutati: scapa de curburi adaugand masa musculara. Fa un antrenament cu greutati de 3 ori pe saptamana care consta din 2 seturi de exercitii pentru fiecare zona a corpului in parte. Fa 10-15 repetari pe set de la moderat la usor. Ca sa-ti echilibrezi conformatia, poti dubla exercitiile in partea de sus a corpului.

Strategia antrenamentului cardio: fa 30-60 de minute de cardio de 3-6 ori pe saptamana pentru a arde grasimea si caloriile. Nivelul trebuie sa fie moderat.

Mezomorful

Are oase mari si au tendinte de a dezvolta masa musculara foarte usor. Umerii sai sunt de obicei mai mari decat soldurile. Se regasesc printre jucatorii de tenis si de fotbal.

Strategia antrenamentului cu greutati: fa exercitii cu greutatile de la usor la moderat de 2-3 ori pe saptamana. 2 seturi de 12-15 repetari folosind greutati de la usoare la moderate pentru fiecare grupa principala de muschi. Poti incerca sa treci de la exercitiu la altul rapid, fara a-ti lua pauza.

Strategia antrenamentului cardio: 3-5 exercitii cardio pe saptmana de la moderat la rapid a cate 30-45 de minute pe sesiune.

Nu uita sa-ti evaluezi conformatia corect si sa faci exercitiile corecte, adaptate in functie de comformatia ta. Nu te compara cu nimeni altcineva, nici macar cu o versiune mai veche a ta.

Articole recomandate

Siropul care te scapa de burta. In doua zile topeste grasimea! Siropul care te scapa de burta. In doua zile topeste grasimea!
Vrei sa scapi cat mai repede de burta inestetica? Uita de infometarea sau alte diete severe, care nu fac decat sa iti afecteze sanatatea. Iata mai jos un sirop natural, pe care il prepari acasa si are efect super rapid. Ingrediente:3 lamai 3 linguri de miere 125 de grame de hrean Pune hreanul
Sucul care te slabeste fulger. Scapi de 9 kilograme in doar 7 zile! Sucul care te slabeste fulger. Scapi de 9 kilograme in doar 7 zile!
Apropierea concediului si gandul ca va trebui sa iti faci aparitia la plaja in costum de baie s-ar putea sa te sperie putin. Ca sa venim in intampinarea dorintei tale de a slabi mult si rapid, iti oferim in continuare reteta unei bauturi nemaipomenite, care are rolul sa topeasca grasimile intr-un
Cea mai puternica dieta de slabire: Sucul care te scapa de burta in somn! Cea mai puternica dieta de slabire: Sucul care te scapa de burta in somn!
De cateva zile, pe internet, circula cea mai puternica dieta de slabire. Aceasta consta intr-un suc natural, pe care il prepari chiar la tine acasa. Costa foarte putin, insa are efecte spectaculoase. Iata care sunt ingredientele necesare pentru sucul ce arde grasimea abdominala: - jumatate de pahar
Cea mai puternica dieta de slabire. Topesti intr-o saptamana 10 kilograme! Cea mai puternica dieta de slabire. Topesti intr-o saptamana 10 kilograme!
Vrei sa scapi de kilogramele in plus si sa ai intr-un timp record o silueta de invidiat? Iata mai jos o dieta super rapida, care te va ajuta sa scapi pana la 10 kilograme. Atentie insa! Aceasta cura de slabire este foarte restrictiva! Asadar, daca ai probleme mari de sanatate nu o incerca! –
Cel mai puternic ceai de slabit. Dai jos 5 kilograme intr-o saptamana Cel mai puternic ceai de slabit. Dai jos 5 kilograme intr-o saptamana
Cautam cele mai eficiente metode de a slabi si ajungem de cele mai multe ori sa facem cea mai neinspirata alegere, crezand ca daca o dieta anume a functionat in cazul unei prietene va da rezultate si pentru noi. Nutritionistii sunt de parere ca fiecare dintre noi slabim in felul propriu.Pastilele
Dieta cu oua fierte. Dai jos 11 kilograme in doar 14 zile Dieta cu oua fierte. Dai jos 11 kilograme in doar 14 zile
Ouale sunt alimente extrem de sanatoase. Au un continut ridicat de proteine, dar si de vitamine, fier, acid folic si multe minerale. Avantajul lor este ca pot frani fara sa determine luarea in greutate. Un ou contine 60-70 calorii, avand aceleasi proprietati nutritive ca pestele, carnea, nucile si
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!

»