Skip to article

Fitness - muschii fesieri

Fitness - muschii fesieri
Intotdeauna o problema pentru noi si intotdeauna o incantare pentru baieti, fesierii sunt o grupa musculara care intereseaza pe toata lumea. De aceea trebuie sa le acordam un plus de atentie.

Fitness - muschii fesieri

Un exercitiu eficient este cel executat la scripete, cu ajutorul unei chingi ce se leaga de glezna. Se lucreaza alternativ, cu un picior, apoi cu celalalt. Pozitia trunchiului poate fi usor inclinata inainte iar piciorul trebuie ridicat inspre inapoi, ca in figura 1. Va sugerez sa executati cate 3 - 4 serii, 10 - 15 repetari.







Fitness - muschii fesieri
Un alt exercitiu recomandat este cel de aplecari cu gantere sau bara. Picioarele trebuie sa ramana intinse pe tot parcursul miscarii, spatele drept, ca in figura 2.







Fitness - muschii fesieri

De asemenea va recomand lucrul cu un stepper mai inalt, 20 - 30 urcari - coborari pe rand, cu fiecare picior. Va doresc spor la treaba si ... rezultate frumoase!


Instructor fitness & aerobic - sala GENESSE

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!