Skip to article

Fitness - umeri

Fitness - umeri
Orice femeie stie ca un umar frumos atrage priviri admirative, fie ca se intrevede din maneca unui tricou, fie ca iese la iveala dintr-o rochie de seara. Un umar (deltoid) bine desenat pune in evidenta si restul bratului, accentuand supletea acestuia. Ce trebuie sa facem ca sa avem umeri frumosi?

Ei bine, avem mai multe exercitii de executat: Pentru deltoidul anterior trebuie sa lucram cu gantere sau la helcometru. Exercitiul consta in ridicari inainte ale ganterei cu bratul intins pana la orizontala. Gantera poate fi inlocuita cu manerul helcometrului pozitionat astfel incat tractiunea sa se execute de jos in sus. (vezi imaginile 2 si 3). Greutatile trebuie sa fie alese astfel incat sa putem executa 3 serii sa cate 15 - 20 repetari.
Fitness - umeri
Fitness - umeri




Fitness - umeri

Pentru mediani putem executa ridicari de la ceafa cu bara, 2 - 3 serii a cate 10 repetari, ca in imaginea 1. Intrucat de obicei fetele nu prea au loc la acest aparat din cauza baietilor, care il iubesc foarte tare, mentionez ca exercitiul poate fi executat si cu gantere. Lucrati cu cate o gantera in fiecare mana, simultan cu ambele brate, executand aceeasi miscare de ridicare verticala.



Fitness - umeri

Deltoizii posteriori se antreneaza cu aparatul din poza 4 si va recomand sa executati 3 - 4 serii a 10 - 15 repetari. Miscarea trebuie sa fie ampla, deschizand bratele cat se poate de mult si tragand spre spate. Aparatul trebuie sa fie incarcat cu greutatea care va permite executarea seriilor recomandate mai sus, cu bratele usor arcuite din coate.

Acestea sunt doar cateva din multitudinea de exercitii care se pot executa pentru conturarea unor umeri frumosi. Apelati cu incredere la instructorul de sala care, cu siguranta, va va indica si altele.

Instructor fitness & aerobic - sala GENESSE

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!