Skip to article

Tae Bo pentru picioare de diva

Tae Bo pentru picioare de diva
Doresc sa incep acest mic articol despre aductori cu un mic citat dintr-un mesaj care mi-a fost trimis anul acesta de sarbatori si care m-a impresionat intr-un mod foarte placut : "LA MULTI ANI! Iti asteptam in continuare articolele pe tema TAE-BO. Te rog nu ne lasa.

Cred ca vorbesc in asentimentul multor femei care nu pot merge la o sala ca sa poata lucra. Un motiv ar fi ca in orasul meu nu exista asa ceva, in al doilea si nu cel din urma ar fi un sot zgarcit care nu vrea sa dea banii la asa ceva. De aceea, te rog din suflet inca o data sa nu iti lasi amatoarele de sport fara lectiile tale de Tae-Bo . Sunt nemaipomenite si la mine chiar au dat rezultate. Iti multumesc! GABI - 6 Ianuarie 2006".

Dragele mele, in nici un caz nu voi renunta la programele de antrenament si voi veni in permanenta cu lucruri noi si programe noi pentru corpul dumneavoastra cu rezultate care nu vor intarzia sa apara.

Dupa cum am promis in ultimul articol, vom vorbi in cele ce urmeaza despre aductori si anume zona interioara a picioarelor.

Asa cum v-am obisnuit, vom incepe cu o mica incalzire ca si-n programele anterioare, compusa din joc de glezne, cateva rotiri de genunchi, cateva genuflexiuni si cateva sarituri (sau nu)... Apoi, te asezi confortabil pe o salteluta, dupa ce-ti iei un prosop si putina apa langa tine, pornesti muzica, de preferat clubb sau house astfel incat sa-ti imprime un ritm alert de miscare. Cu cat miscarile sunt mai rapide cu atat scapi mai repede de celulita si subtiezi piciorul.

Pentru a vedea toate miscarile Tae Bo pentru aductori - zona interioara a picioarelor apasa aici

Tae Bo pentru picioare de diva



OBSERVATIE: Chiar daca durerea uneori pare a fi insuportabila si iti doresti din tot sufletul sa te opresti, NU face asta ci doar TIPA DAR NU TE OPRI...

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!