iti recomanda x
Cum arata Dan Bittman in liceu. Imagini de colectie! Cum arata Dan Bittman in liceu. Imagini de colectie!
Madalina Manole, inselata de Petru Mircea ani la rand in timpul casnciei: "L-a prins cu alta intr-un restaurant" Madalina Manole, inselata de Petru Mircea ani la rand in timpul casnciei: "L-a prins cu alta intr-un restaurant"
Moment penibil pentru Cristina Cioran. A tras o cazatura zdravana la un eveniment monden! Moment penibil pentru Cristina Cioran. A tras o cazatura zdravana la un eveniment monden!

5 ingrediente esentiale la cina atunci cand vrei sa slabesti

5 ingrediente esentiale la cina atunci cand vrei sa slabesti
Cand vrei sa slabesti in mod treptat, fara sa te infometezi, poti observa un efect pozitiv in urma schimbarii unor obiceiuri alimentare minore. Modificand compozitia ultimei mese a zilei, poti stimula metabolismul cu 5 ingrediente esentiale la cina.

Afla care alimente sunt ideale pentru cina cand vrei sa slabesti si care sunt cele mai daunatoare, care incetinesc metabolismul si iti afecteaza somnul.


Fasole

Cu un continut ridicat de fibre, boabele de fasole iti ofera o senzatie puternica de satietate care elimina poftele nocturne. In plus, fasolea are un efect excelent in topirea grasimii profunde, mai ales in zona abdominala.

Nu te limita doar la fasolea alba, incearca diferite varietati si retete. Cu cat fasolea este mai inchisa la culoare, cu atat continutul de fibre este mai ridicat.

Cereale integrale

Fulgii de ovaz sau biscuitii din cereale integrale nu sunt chiar cea mai potrivita cina, dar pastele integrale si orezul brun, salbatic sau basmati sunt alimente foarte versatile.

Inlocuieste pastele din faina rafinata si orezul alb la cina si vei observa rapid efectele acestei schimbari. De la supa de legume cu taitei integrali pana la pilaf sarbesc, ai la dispozitie multe retete delicioase pentru cina.

Salata

Cea mai buna cale de a incepe ultima masa a zilei este o salata. In afara de salata verde, poti folosi frunze de la numeroase legume, inclusiv spanac, stevie si ridichi. Mananca salata inainte de felul principal, nu ca garnitura, pentru a beneficia de efectul cel mai bun atunci cand vrei sa slabesti.

Otet de mere

Orice combinatie de legume poate fi imbunatatita cu putin otet de mere, aliment care are efecte puternice in stimularea scaderii in greutate.

Secretul otetului natural de mere adaugat la diferite mancaruri tine de acidul acetic, care inhiba absorbtia rapida a carbohidratilor. In acest fel, otetul de mere pare a fi ingredientul perfect pentru o dieta de tip "mananci si slabesti", dar nu-l inlocui niciodata cu otet din vin. Consumat in exces, otetul din vin poate afecta activitatea glandei tiroide si modifica in mod periculos ritmul metabolismului.

Ardei iute

Capsaicina din ardeiul iute are un efect foarte laudat de nutritionisti in accelerarea metabolismului si in arderea grasimilor. Nu folosi acest condiment in exces pentru a nu suferi de arsuri la stomac, dar adauga ardei iute sau boia la orice reteta sanatoasa care are nevoie de un plus de gust.

Cele mai daunatoare alimente la cina

Chiar daca nu poti respecta indicatiile cu privire la o cina excelenta pentru slabit in fiecare zi, incearca sa eviti alimentele cele mai daunatoare, care incetinesc metabolismul pe timpul noptii si iti afecteaza somnul.

Pe langa continutul ridicat de grasimi, baconul, salamul, carnatii si multe alte mezeluri procesate contin compusi care afecteaza calitatea somnului. Daca nu te odihnesti bine, metabolismul incetineste si slabesti mai greu.

Broccoli si conopida, sau portiile maricele de morcovi si varza sunt la fel de contraindicate la cina. Aceste legume sanatoase sunt digerate mai incet, astfel incat corpul utilizeaza energia pentru digestie in timpul somnului, in loc sa arda grasimile de care vrei sa scapi.

Autor: Iulia Anghel
Articol citit de 5766 ori