Skip to article

Dieta cu fructe

Dieta cu fructe
Pe langa regimurile de detoxifiere , o alta dieta pe care este bine sa o tii la inceput de vara este dieta cu fructe.

Aceasta deoarece fructele le poti gasi din abundenta in aceasta perioada si, pe langa efectul de pierdere in greutate, sunt si o modalitate de revitalizare a organismului dupa stilul de alimentatie greoi din timpul anotmipului rece.

Exista mai multe variante ale curei cu fructe, in functie de efectul urmarit si de disponibilitatea ta de a tine o dieta pe termen scurt sau pe termen mai indelungat. Astfel poti opta pentru:

Dieta cu fructe de 3 zile: Se consuma de obicei exclusiv acelasi tip de fructe timp de trei zile, renuntand in aceasta perioada la consumul de cafea, cola, bauturi acidulate. Este ideal ca si un regim de detoxifiere, iar pierderea in greutate poate fi de aproximativ 2-3 kilograme.

Dieta cu fructeAvantajele acestei diete sunt faptul ca ajuta la eliminarea toxinelor din organism si la activarea functiilor digestive si metabolice. Nu asigura insa o pierdere in greutate pe termen lung, dar este perfecta pentru situatiile de criza in care vrei sa scapi rapid de cateva kilograme in plus.


Dieta cu fructe de o saptamana: Se bazeaza pe consumul, timp de o saptamana, a aceluiasi sortiment de fructe. Diferenta fata de dieta de trei zile consta in faptul ca, pe langa fructe, se consuma si alte alimente.

Este o dieta mai putin restrictiva si de aceea poate fi tinuta pe o perioada mai lunga de timp. Foarte cunoscuta este dieta cu struguri , insa, in acest sezon, poti inlocui strugurii cu alte fructe ce se gasesc acum din plin.

Dieta cu fructe combinata: In cazul acestei diete, se pot consuma atat mai multe sortimente de fructe cat si alte produse alimentare permise. Dieta se tine timp de o saptamana, asigurand o scadere de circa 5 kilograme in greutate.

Micul dejun: O ceasca de cafea neindulcita, 100 grame de biscuiti din faina integrala, 250 grame fructe la alegere;

Pranz: O portie de supa de legume, 200 grame friptura slaba la gratar, 250 grame fructe la alegere;

Cina: O portie de orez cu legume, alternativ cu o portie de peste slab la cuptor, un iaurt mic, 250 grame fructe la alegere.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!