Skip to article

Regimul cu 1200 calorii

Regimul cu 1200 calorii
Chiar daca numarul de calorii este unul relativ scazut, acesta nu este un regim de infometare, ci unul special conceput pentru persoanele care sunt in mod curent obisnuite cu o ratie calorica mai scazuta, fie din cauza activitatii zilnice, fie din cauza obisnuintelor alimentare.

Acest regim poate fi urmat pana la atingerea greutatii corporale dorite; pentru a o mentine, este de dorit sa treci printr-o faza de stabilizare.

Micul dejun

o ceasca de ceai sau de cafea fara zahar;
un iaurt slab sau 100 grame branza de vaci slaba sau un pahar de lapte degresat;
o felie de paine integrala cu 10 grame de margarina;
un fruct proaspat sau un pahar cu suc de fructe natural, neindulcit.

Gustare (facultativ)

100 grame branza proaspata de vaci sau un fruct proaspat ;
o ceasca de ceai fara zahar;

Pranz

Regimul cu 1200 calorii

100 - 200 grame cruditati la alegere: morcovi rasi, castraveti, salata verde, rosii, ridichii, pepene, cu sos vinegreta preparat cu o lingurita de ulei vegetal si suc de lamaie, otet, mustar, branza proaspata, condimente;
100 - 150 grame peste sau carne slaba;
100 - 200 grame legume verzi la alegere: fasole pastai, spanac, sfecla, varza, conopida, praz etc;
un bol mic de cereale integrale (mei, orez, porumb, grau, orz) sau leguminoase (soia, linte, fasole) sau cartofi;
5 grame margarina;
100 grame branza proaspata de vaci;
un fruct.



Gustarea de dupa-amiaza

un iaurt cu 0% grasime;
o cafea sau un ceai fara zahar;

Cina

un bol cu supa de legume preparata in casa;
100 - 150 grame peste sau carne la cuptor, fara grasime;
100 - 200 grame legume verzi cu 10 grame margarina;
o felie de paine integrala;
un fruct.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!