Skip to article

Scapa de kilogramele in plus pentru totdeauna

Scapa de kilogramele in plus pentru totdeauna
Nicio dieta nu este la fel ca alta. Vei scapa de kilogramele in plus numai atunci cand vei gasi o dieta potrivita cu personalitatea ta, cu stilul tau de viata si cu preferintele tale culinare. De aceea, ne-am hotarat sa iti prezentam aceste noi strategii pentru a scadea in greutate, creandu-ti propriul tau plan.

Simte-te satula mancand putin

Cateva studii noi arata ca alegand sa consumi "calorii inteligente" vei avea un avantaj atunci cand vrei sa slabesti. Asta inseamna ca nu trebue sa renunti la hamburgeri sau la friptura. Conteaza doar cat de mult si cat de des consumi acest gen de alimente.

Mananca nuci sau alune:

Scapa de kilogramele in plus pentru totdeauna52 de persoane supraponderale au urmat o dieta ce le permitea sa conume doar 1000 de calorii pe zi, timp de 24 de saptamani. Cei care au consumat migdale in timpul meselor au pierdut aproximativ 18 % din greutatea corpului, iar cei care au consumat alimente bazate pe carbo-hidrati, precum biscuiti din grau sau cartofi, au pierdut aproximativ 11% din greutaea initiala. A fost dovedit faptul ca proteinele, grasimile si fibrele continute de nuci sau alune te fac sa te simti satula pentru mai mult timp, iar caloriile din aceste alimente nu sunt absorbite in totalitate de organism.

Tine minte: nucile, migdalele si alunele nesarate au acest efect. Insa, nu face abuz, deoarece contin foarte multe calorii. Consuma-le la micul dejun, sau ca gustare in timpul zilei, intre mese.

Mananca oua la micul dejun

Femeile care si-au inceput ziua mancand la micul dejun doua oua si paine prajita, s-au simtit satule mai mult timp decat cele care au consumat sandwich-uri cu branza. Proteinele continute de oua sunt mult mai usor de asimilat de catre organism decat cele continute de branzeturi.

Incearca: Daca nu ai timp sa fierbi oua in fiecare dimineata, fierbe mai multe duminica seara si pastreaza-le in frigider. Astfel, poti servi acest aliment la fiecare mic dejun, fara sa mai pierzi timp preparandu-l.

Protejaza-ti metabolismul

Crudul adevar despre dieta este acela ca atunci cand reduci numarul de calorii, organismul tau tinde sa retina mai multe grasimi. Pur si simplu, organismul nu poate face diferenta dintre o cura de slabire si infometare. Insa, poti tine sub control mecanismul de ardere a caloriilor.

Arzi mai multe calorii consumand carbohidrati de calitate.

Inlocuieste pastrama si painea cu un avocado si paine din cereale integrale. S-a dovedit ca grasimile sanatoase si carbohidratii bogati in fibre iti protejeaza metabolismul.

Pastreaza nivelul glicemiei in limite normale.

Redu cantitatea de dulciuri si consuma cat mai multe fructe, legume si cereale integrale.

Tine minte: Spune nu alimentelor ca placinta sau produsele de patiserie, consuma, in schimb, banane si lapte. Spune nu chipsurilor, consuma nuci, migdale sau alune. Alte alimente sanatoase mai sunt si pestele, uleiul de masline si avocado.

Nu uita sa faci sport

Exercitiile fizice sunt o buna metoda pentru a scapa de kilogramele in plus. Un studiu american a aratat ca femeile care fac exercitii fizice cate 50-60 de minute, de 5 ori saptamana pierd aproximativ 15% din greutatea corporala in maxim 6 luni. Insa, cel mai bun motiv pentru a face sport, este acela ca iti pastrezi sanatatea.

Incearca: Pe langa exercitiile de aerobic cu care esti obisnuita, mai adauga si unele noi. Poti ridica greutati (insa nu mai mult de 8-12 ridicari), sau incearca Pilates, inot ori yoga.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!