Skip to article

Sfaturi pentru a te mentine in forma

Sfaturi pentru a te mentine in forma
1. Fii sigura pe tine: Noteaza trei sau patru sarcini pe care esti sigura ca le vei respecta. De exemplu, "Voi incerca sa slabesc cate un kilogram pe saptamana. Voi merge pe jos cel putin 30 de minute pe zi, de cinci ori pe saptamana".

2. Fii pregatita: Scapa de mancarea nesanatoasa din frigider. Inlocuieste-o cu fructe si legume proaspete, peste si cat mai multa apa. Inlocuieste pantofii si costumele elegante cu haine in care te simti cat mai comod.

3. Cauta suport: Fie ca este vorba de cea mai buna prietena, sau chiar de sotul tau, este necesar ca in momentele cand incerci sa slabesti sa fie cineva lana tine care sa nu te judece, ci sa te sprijine constant.

4. Noteaza in fiecare zi: Studiile au aratat ca persoanele care tin un jurmal cu exercitiile si alimentatia zilnica au mai multe sanse de a duce regimul la bun sfarsit.

5. Creaza-ti un sistem de recompensa: De cate ori reusesti sa indeplinesti o sarcina, fa-ti cate un cadou ( o pereche de pantofi, o bluza sau char o zi la salonul de infrumusetare).

6. Cumpara-ti un pedometru: Acesta te va ajuta sa tii evidenta pasilor pe care ii faci in fiecare zi, indiferent ca ii faci in jurul casei, la serviciu sau la sala. Scopul este sa maresti numarul pasilor cu aproximatv 10.000 in fiecare zi. Aminteste-ti ca vei arde cel putin 125 de calorii facand 2.500 de pasi.

Sfaturi pentru a te mentine in forma7. Nu uita de micul dejun: Studiile au aratat ca femeile care au reusit sa slabeasca luau intotdeauna micul dejun. Incearca un meniu echlibrat, care sa contina alimente bogate in proteine, carbohidrati si cu cat mai putine grasimi.

8. Nu manaca noaptea, tarziu: Daca mananci dupa ora 8 p.m., toate grasimile din alimentele pe care le consumi iti vor ramane in organism. Renunta la acest obicei si asigura-te ca la cina vei consuma doar carne fiarta sau la gratar, legume si fructe.

9. Redu consumul de dulciuri si fainoase: Aceste alimente sunt sarace in carbohidrati si nutrienti. De aceea, nu-ti vor potoli foamea, ci te vor face sa mananci foarte mult.

10. Nu uita de gustarea de dupa-amiaza: Aceasta iti va deschde apetitul pentru masa de pranz si te va energiza pentru mersul pe jos de la serviciu spre casa.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!