Skip to article

Te ingrasa viata sociala?

Te ingrasa viata sociala?
Atunci cand sotul sau cel mai bun prieten comanda un burger cu cartofi prajiti, este cu atat mai greu sa mananci sanatos. Nu lasa obiceiurile proaste ale altora sa-ti saboteze eforturile tale de a manc corect.

Iata cateva trucuri pentru a-ti mentine dieta atunci cand mananci sau traiesti cu o persoana care nu are parte de nici o dieta.

1. Treci la versiuni fara grasime. Nu-ti face griji, sotul tau nu va observa daca incepi sa gatesti cu carne slaba sau daca treci de la branza grasa la una mai putin grasa. Asa ca foloseste piept de curcan sau carne de vaca in burger-ul favorit. Si fa omleta cu albusul de ou si cu branza mai putin grasa in loc de oua intregi si branza grasa.

Te ingrasa viata sociala?2. Pastreaza gustari sanatoase la indemana. Nu ai nevoie de tot felul de snack-uri prin casa. Pastreaza la indemana fructe, cum ar fi mere si pere sau fistic.

3. Schimba sucul normal cu unul diet. O cutie de suc normal are 155 de calorii si 40 de grame de carbohidrati. Asta este echivalent cu aproape 3 felii de paine alba. In comparatie, sucul diet nu are nici calorii si nici carbohidrati. Daca sotului tau ii plac sucurile, ai grija sa ai la indemana suc diet pentru tine.

4. Adauga pudra de fibre. Pune aceasta pudra impreuna cu cereale sau iaurt. Fiecare lingura de pudra de fibre adauga 5 grame de fibre care te vor ajuta sa te simti mai satula si mai putin tentata sa alegi o gustare.

5. Metabolismul difera in functie de persoana. Ai observat ca daca incerci sa mananci ca partenerul tau tu te ingrasi si el nu? Asta se intampla deoarece barbatii au mai multa masa musculara decat femeile cat si un metabolism mai rapid.

Astfel incat, daca mananci aceleasi alimente si aceleasi cantitati ca partenerul tau, te vei ingrasa. Recunoaste asta si ramai la dieta ta. Daca vrei sa comanzi acelasi lucru ca el, ai grija macar sa mananci o portie mai mica.

6. Cere ajutor. Faptul ca aduci la cunostinta familiei tale eforturile tale in privinta dietei te va ajuta sa te mentii pe linia de plutire. Mama ta nu te va mai stresa sa gusti prajitura ei de ciocolata si sotul tau poate chiar va schimba pizza cu o masa mai sanatoasa.

7. Treci la produse din cereale integrale. Cumpara paine intregrala si paste la fel. Aceste produse au gust bun si contin fibre si cereale integrale.

8. Nu te concentra pe mancare. Timpul petrecut cu cei dragi nu trebuie sa se invarta doar in jurul mancarii. Faceti mai bine o plimbare in loc de desert sau gasiti alt hobby. Aranjeaza mese cu familia si prieteni care impartasesc aceleasi obiceiuri in privinta mancarii ca si voi.

9. Mancatul in oras nu trebuie sa-ti saboteze dieta. Incepe cu o supa sau o salata.Apoi comanda o salata mare cu pui sau peste la gratar impreuna cu legume fierte.

10. Ia doar o muscatura din prajitura. Permiteti o muscatura sau doua din desert ca sa nu te simti data la o parte. Comanda o ceasca de cafea sau ceai astfel incat sa fii ocupata atunci cand prietenii tai se indoapa cu tiramisu sau cu prajitura de ciocolata. Vei fi mai putin tentata sa continui cu desrtul daca sorbi din ceai si faci conversatie.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!