Skip to article

Tips pentru a reduce numarul de calorii

Tips pentru a reduce numarul de calorii
Mananca si slabeste
Secretul pentru a scadea in greutate consta in schimbarea atitudinii tale fata de mancare. Daca te hotarasti sa urmezi o dieta, iti impui sa consumi alimente mai sanatoase care sa te ajute sa te simti satula, chiar daca au mai putine calorii.

Iata cateva sugestii:
Renunta la carnea prajita in favoarea legumelor;
Incearca cerealele integrale in locul fainoaselor sarace in fibre;
Mananca alimente pe care nu le-ai incercat niciodata la micul dejun de cel putin trei ori pe saptamana;
Dedica cel putin 10 minute din zi exercitiilor fizice.

Cat mai multa mancare la micul dejun

Micul dejun este o masa pe care multi dintre noi o mancam pe fuga. Ce spui, daca alaturi de gogosile sau de puiul prajit de la fast-food, ai incerca sa consumi, la micul dejun, si cateva fructe sau legume?

Iata cateva sugestii:
Dupa o supa consistenta, mananca o salata preparata din cat mai multe legume;
Nu uita ca nu esti la o cura de slabire, ci doar iti schimbi atitudinea fata de mancare;
Mergi pe jos cel putin 10 minute pe zi.

O cina delicioasa

Tips pentru a reduce numarul de caloriiPentru cei mai multi dintre noi, cina este cea mai mare masa a zilei. Profita de acest lucru si consuma cat mai multe alimente care nu ingrasa.

Iata cateva sugestii:
Gandeste-te la cateva sporturi care iti plac si incepe sa le practici cu regularitate;
Incearca mancaruri noi, cu care nu esti obisnuita, de exemplu, ton proaspat sau linte;
Redu din timpul pe care il petreci in fata computerului. Fii mai activa!

Gustarile dintre mese
Dulci? Sarate? Picante? Cum preferi gustarile? Incearca sa inlocuiesti prajiturile si snacksurile cu alimente precum: fructe, legume sau covrigi atunci cand vine vorba de o gustare.

Iata cateva sugestii:
Bea cat mai multe lichide;
Continua sa adaugi noi alimente, in special fructe si legume, in meniul tau zilnic.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!