Skip to article

Dieta contracronometru: Ce trebuie sa faci in fiecare ora a zilei pentru a pierde in greutate

Dieta contracronometru: Ce trebuie sa faci in fiecare ora a zilei pentru a pierde in greutate Dieta contracronometru
Pierderea in greutate nu inseamna doar mancaruri usoare si mult sport. Pentru a slabi trebuie sa ai in primul rand un program zilnic foarte bine stabilit. Fiecare ora a zilei este o oportunitate pentru a ajunge la greutatea ideala. Iata un mic ghid care te poate ajuta sa slabesti rapid, in functie de orele zilei:

Ora 06.00

Cel mai indicat ar fi sa te trezesti la ora 06.00 daca vrei ca dieta contracronometru sa dea roade. Imediat ce te-ai trezit bea un pahar mare cu apa. Serveste o gustare mica, care sa iti ofere un minimum de carbohidrati si o mica cantitate de proteine. Poti manca de exemplu o jumatate de banana si cateva migdale. Fa apoi cateva exercitii, pentru a pune in miscare metabolismul.

Ora 07.00

Fa un dus rapid si mananca micul dejun. Acesta trebuie sa includa proteine si fibre, cel putin 10 grame din fiecare. Nu-ti fie teama de carbohidratii sanatosi. Daca ii consumi dimineata, vei avea destul timp sa ii arzi pana la sfarsitul zilei.

Ora 08.00

Asigura-te ca ai pus pentru masa de pranz mancare sanatoasa, si nu sandviciuri. Opteaza pentru salate, legume si verdeturi, astfel incat pranzul sa nu depaseasca 300-600 de calorii.

Slabeste in 3 zile! Afla dieta minune si urmeaz-o pas cu pas

Ora 09.00

Imediat ce ajungi la munca, umple sticla cu apa. Savureaz-o pe tot parcursul diminetii, deoarece aceasta te va hidrata si va preveni senzatia de foame.

Ora 10.00

Ia o pauza la locul de munca si savureaza o gustare bogata in fibre. Ai grija insa ca aceasta sa nu depaseasca 150 de calorii.

Ora 11.00

Ia o mica pauza si completeaza-ti jurnalul cu ce ai mancat si cate exercitii ai facut. Asa vei putea avea o evidenta a caloriilor si vei putea face comparatii cu saptamanile trecute.

5 motive pentru care nu reusesti sa slabesti, chiar daca esti la dieta. Vezi unde gresesti!

Ora 12.00

Fa miscare. In loc sa servesti pranzul o ora mai bine fa cateva ture cu bicicleta. Adu-ti cateva greutati la birou si fa cateva exercitii usoare.

Ora 13.00

Mananca un pranz sanatos, care sa includa un nivel scazut de grasimi. Alege fibrele, legumele proaspete, cerealele integrale si fructele ca desert.
Ora 14.00

Programeaza-ti o intalnire, pentru a face o mica plimbare. Mersul pe jos te va ajuta sa te relaxezi, dar si sa arzi calorii bune.

Ora 15.00

O gustare de 150 de calorii te va ajuta sa iti mentii nivelul de energie pana la cina. Aceasta ar putea include ceva dulce, insa fara sa depasesti caloriile admise.

Ora 16.00

Bea un ceai verde. S-a dovedit stiintific ca ceaiul verde suprima pofta de mancare si ajuta arderile.

Ora 17.00

Mergi cu bicicleta sau pe jos acasa. Nu numai ca vei arde calorii, dar vei putea diminua si stresul, care, de cele mai multe ori, duce la supraalimentare.

Ora 18.00

Serveste o cina slaba in calorii, alcatuita din legume si proteine cu continut scazut de grasime. Toate nu trebuie sa depaseasca insa 300 de calorii.

Ora 19.00

Spala-te pe dinti si fa cateva exercitii pentru picioare si fese. Acestea te vor ajuta ai un corp tonifiat, iar aroma mentolata te va feri de gustarile tarzii.

Ora 20.00

Relaxeza-te putin in fata televizorului si fa cateva exercitii usoare in pauzele publicitare.

Vrei sa scapi de celulita? 5 alimente care nu au ce cauta in dieta ta

Ora 21.00

Pregateste-ti echipamentul de antrenament pentru a doua zi. Inainte de culcare fa putina yoga pentru a incuraja somnul.

Ora 22.00

Ghemuieste-te in pat si lasa-te purtata in lumea viselor. Somnul suficient ajuta la ppierderea in greutate, dupa cum s-a dovedit stiintific.

Articole recomandate

Cum poti sa slabesti in functie de personalitatea pe care o ai. Diete care ti se potrivesc! Cum poti sa slabesti in functie de personalitatea pe care o ai. Diete care ti se potrivesc!
Poti sa fii o pasare de noapte, sa te dai in vant dupa petreceri, sa preferi sa stai in fata calculatorului sau a televizorului, sa citesti in timpul liber sau sa faci sport - oricare ar fi personalitatea ta, aceasta iti influenteaza in mod cert metabolismul.In functie de preferintele tale si de
Dietele si exercitii pentru slabire rapida pot fi periculoase pentru sanatate Dietele si exercitii pentru slabire rapida pot fi periculoase pentru sanatate
Nelson Martinez, profesor universitar la Universitatea Santo Tomas, Columbia, avertizeaza toate persoanele care tin diete drastice si fac exercitii dure pentru slabire rapida cu privire la pericolele acestora asupra sanatatii."Aceasta combinatie promitatoare de exercitii si diete, pe langa
Diete drastice si efectele secundare. Ce au patit vedetele care s-au infometat! Diete drastice si efectele secundare. Ce au patit vedetele care s-au infometat!
S-au luptat de cand se stiu cu kilogramele in plus, iar viata lor a fost o dieta continua. Iata prin ce au trecut cateva vedete, care au apelat la diete drastice si solutii extreme pentru a scapa de kilogramele care le-au dat intotdeauna batai de cap!Cornelia Rednic simtea ca e urata si
3 diete periculoase pentru sanatatea ta, pe care nu trebuie sa le urmezi niciodata! 3 diete periculoase pentru sanatatea ta, pe care nu trebuie sa le urmezi niciodata!
Dietele-minune, care te scapa de kilogramele in plus cat ai clipi din ochi, par sa aiba un succes din ce in mare mare, mai ales printre reprezentantele sexului frumos.Medicii nutritionisti atrag insa atentia ca multe dintre curele de slabire, create chiar de oameni specializati, pot face, in timp,
Vedetele isi pregatesc silueta pentru sezonul cald. Diete si trucuri rapide pentru un trup de diva! Vedetele isi pregatesc silueta pentru sezonul cald. Diete si trucuri rapide pentru un trup de diva!
Pentru ca a mai ramas foarte putin pana la vara, vedetele isi pregatesc intens silueta pentru a arata cat mai bine in costum de baie si pentru a face senzatie la fiecare aparitie pe plaja.Daca iti doresti sa ai o silueta de diva in vara ce urmeaza, te poti inspira din dietele unora dintre cele mai
Raluca Badulescu a marturisit secretul dietei-minune: "Am slabit 60 de kilograme cu shaorma si cartofi prajiti Raluca Badulescu a marturisit secretul dietei-minune: "Am slabit 60 de kilograme cu shaorma si cartofi prajiti
Raluca Badulescu, una dintre cele mai cunoscute stiliste din peisajul monden, a slabit 60 de kilograme, fara efort si fara restrictii culinare. Vedeta a marturisit ca a mancat tot ce si-a dorit, la orice ora, chiar si cartofi prajiti si shaorma. Totul insa, dupa ce a facut o operatie de micsorare a
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!