Skip to article

Slabeste 4 kilograme in doua saptamani! Afla cum poti sa ai o silueta de invidiat!

Slabeste 4 kilograme in doua saptamani! Afla cum poti sa ai o silueta de invidiat! Slabeste in doua saptamani
Vrei sa slabesti rapid si sanatos? Cu ajutorul unei diete de doar doua saptamani, care contine 1.350 de calorii pe zi poti slabi rapid si foarte sanatos. Iata care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi daca vrei sa ai o silueta de invidiat in timp-record:

1. Micul dejun

Micul dejun din cadrul acestei diete este unul foarte bogat. Acesta contine aproximativ 400 de calorii. Iata din ce este compus:

Omleta cu legume, oua si branza - 200 calorii

Bate doua ori mari si pune-le intr-o tigaie cu o lingurita de ulei de masline. Cand incepe sa se omogenizeze, adauga peste omleta si 1/2 ceasca de branza. Serveste omleta cu o cateva felii de rosii, stropite cu putin otet balsamic, sare de mare si 8 frunze de busuioc.

Slabeste in 3 zile! Afla dieta minune si urmeaz-o pas cu pas

Paine prajita cu unt de migdale - 210 calorii

Intinde o lingura de unt de migdale pe doua felii de paine prajita si presara peste ele cereale integrale si o felie subtire de nectarina. Pentru un plus de gust presara peste ele si un praf de ghimbir.

Parfait cu iaurt grecesc - 70 calorii

Amesteca un iaurt grecesc cu 2/3 cana de fulgi de ovaz si 1/2 ceasca de cereale expandate de grau. Decoreaza parfait-ul cu 1 piersica felita.

2. Pranzul

Pranzul, la fel ca si micul dejun, trebuie sa contina 400 de calorii. Poti opta pentru unul dintre urmatoarele preparate:

Sandvici cu gratar si legume

Umple un sandvici din cereale integrale cu un pipet de curcan gatit la gratar, presarat cu sare si piper negru. Adauga peste el branza Cheddar, doua felii de ceapa rosie, rosii, 2/3 ceasca de salata verde, stropite cu otet balsamic.

6 semne ca urmezi o dieta prea drastica, iar sanatatea ta este in pericol

Salata greceasca cu humus si lamaie
Amesteca 3 cani de salata cu 2/3 cana de castraveti si strugurii rosii. Adauga peste ele 85 grame de piept de pui, rosii, branza feta maruntita, 1 lingura de seminte de in prajite, 3 linguri de humus, 1 lingurita de apa, 1 lingurita si jumatate de suc proaspat de lamaie.

Condimenteaza salata cu piper negru macinat, dupa gust.

Pizza cu legume

Fa un blat de pizza si umple-l cu ciuperci, spanac, rucola si condimenteaza-l cu sare de mare. Alaturi de acestea poti sa adaugi si alte legume si verdeturi de sezon.

3. Cina

Cina nu trebuie sa depaseasca niciodata 400 de calorii. Poti alege intre:

Paste cu pesto

Fierbe pastele din grau intregral aproximativ 8 minute. Amesteca-le cu spanac, sos pesto, rosii, ardei gras si condimenteaza-le cu busuioc, piper si sare de mare, dupa gust.

Gratare

La cina, poti servi carne la gratar. Poti alege carne de pui sau curcan. Alaturi de acestea poti manca si salata verde simpla sau cu legume.

5 motive pentru care nu reusesti sa slabesti, chiar daca esti la dieta. Vezi unde gresesti!

Peste

De asemenea, pestele este ideal pentru cina. Contine putine calorii, este usor de digerat si foarte sanatos. In plus, il poti prepara in numeroase feluri. Ai grija insa sa nu il prajesti.

4. Gustari

Gustarile intre mese nu trebuie sa depaseasca 150 de calorii pe zi. Poti manca orice legume fierte, simple, condimentate cu piper negru si sare de mare.

Daca ai pofta de un desert, taie un mar mediu in sase felii si prajeste-le pe gratar aproximativ 6 minute.

Adauga peste ele iaurt slab in grasimi de vanilie, 1 lingura de biscuiti graham faramitati si un varf de cutit de scortisoara.

Articole recomandate

6 motive ciudate pentru care te ingrasi chiar daca esti la dieta 6 motive ciudate pentru care te ingrasi chiar daca esti la dieta
In viata fiecarei femei apar momente cand oscilatiile de greutate ii dau batai de cap. Castigarea catorva kilograme reuseste sa ne strice dispozitia, mai ales cand se intampla tocmai in sezonul cald, cand hainele subtiri ne scot in evidenta toate proeminentele.Dar care pot fi motivele ingrasarii,
5 motive pentru care nu reusesti sa slabesti, chiar daca esti la dieta. Vezi unde gresesti! 5 motive pentru care nu reusesti sa slabesti, chiar daca esti la dieta. Vezi unde gresesti!
Tii dieta de cateva luni bune si faci exercitii intense la sala, insa, cu toate acestea nu reusesti sa slabesti? Exista cativa factori care ar putea impiedica organismul tau sa arda grasimile. Iata cativa dintre acestia si cum ii cum trebuie sa ii combati pentru a avea succes in dietele pe care le
6 semne ca urmezi o dieta prea drastica, iar sanatatea ta este in pericol 6 semne ca urmezi o dieta prea drastica, iar sanatatea ta este in pericol
Dorinta de a slabi cat mai rapid poate duce uneori la masuri extreme. Cea mai frecventa metoda de a pierde in greutate pe care o imbratiseaza din ce in ce mai multe femei este infometarea. Iata cateva semne care iti arata ca dieta pe care o urmezi este una prea drastica si iti poate afecta grav
Secretul curei de slabire perfecte! Oamenii de stiinta au aflat cum poti scapa rapid de kilogramele in plus Secretul curei de slabire perfecte! Oamenii de stiinta au aflat cum poti scapa rapid de kilogramele in plus
Daca vrei sa iti mentii silueta sau sa scapi ca prin minune de kilogramele in plus, trebuie sa respecti anumite ore pentru micul dejun, pranz sau cina, arata un studiu recent realizat de oamenii de stiinta britanici. Specialistii au descoperit ca foarte multe persoane au reusit sa slabeasca dupa ce
Dieta Atkins: Ce pericole ascunde! Dieta Atkins: Ce pericole ascunde!
Intrata in voga acum 11 ani, Dieta Atkins a fost imbratisata in tot acest timp de milioane de femei dispuse sa piarda kilogramele acumulate in plus. Cu toate acestea, in spatele unei teorii perfecte lansate de inventatorul ei, Robert Atkins, se ascund multe pericole. Iata ce trebuie sa stii despre
Slabeste in 3 zile! Afla dieta minune si urmeaz-o pas cu pas Slabeste in 3 zile! Afla dieta minune si urmeaz-o pas cu pas
Vrei sa slabesti in timp-record? Adopta o dieta-minune, care te va scapa de kilogramele in plus in doar trei zile. Este usor de tinut, accesibila si se bazeaza pe un aport zilnic de 800-1.000 de calorii. Ce contin principalele meseMicul dejun cuprinde o ceasca de cafea, o jumatate de grefrut si o
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!