Skip to article

Slabeste pana la Paste cu mancare de post! Urmeaza dieta pas cu pas si vei avea o silueta perfecta de sarbatori

Slabeste pana la Paste cu mancare de post! Urmeaza dieta pas cu pas si vei avea o silueta perfecta de sarbatori Dieta cu alimente de post
Vrei sa ai o silueta impecabila pana la Paste! Cu ajutorul mancarurilor de post poti slabi rapid, dar si detoxifia organismul! Iata o dieta cu alimente de post, care te va ajuta sa dai jos cel putin 2 kilograme in 4 zile! Pasii pe care trebuie sa ii urmezi sunt simpli si usor de urmat.

Pasi esentiali

Pentru a slabi cat mai repede cu ajutorul acestei diete, trebuie sa urmezi cativa pasi esentiali. Cura de slabire cu alimente de post consta in trei mese pe zi. Prima gustare este formata din fructe, maxim 300 de g, a doua din nuci si morcovi ori ardei gras.

Pe parcursul dietei este foarte important sa bei minimum 2 litri de apa sau ceai fara zahar.

Dieta: 7 alimente care iti tin de foame mai mult timp. Include-le in alimentatie!


Este obligatoriu ca intre mese sa faci o pauza de cel putin doua-trei ore. Ultima masa se serveste cu cel mult trei ore inainte de somn, pentru a usura digestia.

In timpul dietei, sunt interzise orice fel de condimente, cu exceptia sarii si a micilor cantitati de piper.

Ziua 1

Micul dejun este format dintr-o salata de patrunjel cu doua rosii si o jumatate de lipie de graham. La pranz, te poti delecta cu un sote de mazare sau fasole verde si un snitel de soia fiert.

Daca dupa-amiaza simti nevoia de o gustare, poti manca un morcov sau un ardei gras.

La cina, poti savura o salata verde cu rosii, ceapa si o cutie de ciuperci.

Ziua 2

Din ziua a doua, meniul tau va fi mai bogat. La micul dejun poti manca salata de vinete fara maioneza cu doua felii de paine din cereale integrale.
La pranz, poti alege ciuperci la gratar, alaturi de o garnitura de legume fierte. La cina poti manca o supa de rosii. In cazul in care ti se face foame intre mese, poti manca un kiwi sau un ardei gras.

Slabeste in 3 zile! Afla dieta minune si urmeaz-o pas cu pas


Ziua 3

In ziua a treia, micul dejun este format din ovaz cu seminte de quinoa si lapte de soia.
Pana la pranz, poti manca o salata de fructe dintr-un mar, o portocala si un kiwi, iar la pranz poti servi un ghiveci de legume, fara cartofi.

Pentru cina, poti prepara o salata din morcovi si telina, asezonata cu putina lamaie.

5 motive pentru care nu reusesti sa slabesti, chiar daca esti la dieta. Vezi unde gresesti!

Ziua 4

In ultima zi de dieta, te poti delecta cu doua felii de tofu si o salata de rosii cu ardei gras si ridichi.
La pranz, poti prepara o mancare de praz cu masline si ca gustare, un morcov.

La cina, mananca 70 g humus si o salata tabouleh cu rosii.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!