iti recomanda x
Ultimele locuri disponibile si mai putin de o saptamana pana la debutul seriei de workshop-uri pentru implinire personala, AtelierEle. Ultimele locuri disponibile si mai putin de o saptamana pana la debutul seriei de workshop-uri pentru implinire personala, AtelierEle.
Alaptarea previne cancerul Alaptarea previne cancerul
Workshop-ul Antreprenoriat, din cadrul AtelierEle, te ajuta sa incepi propria afacere Workshop-ul Antreprenoriat, din cadrul AtelierEle, te ajuta sa incepi propria afacere

Picard, genti reinventate de patru generatii

Picard, genti reinventate de patru generatii
Povestea incepe in 1928 cand Martin Picard, un creator de genti de lux si-a infiinata propria companie in oraselul german Obertshausen. Ca orice alt inceput, anevoios, in primii ani, fii sai Edmund si Alois, transportau colectiile si esantioanele de genti pe biciclete.

Din 1935 fratii Picard au inceput sa produca genti de serie. Conceptul de la care au pornit a fost acela de a oferi produse de inalta calitate la preturi rezonabile. In scurt timp conduceau o afacere cu peste 100 de muncitori. Ceea ce Henry Ford reusea in industria auto de peste ocean, Picard a creat pe piata gentilor premium din Europa: genti si posete de calitate pe care oricine si le poate permite, fapt care este valabil si in ziua de azi.

Picard, genti reinventate de patru generatii

Cu un stil deschis spre inovatie, in 1982 Picard a fost una dintre primele marci internationale ce a pus accent pe imprimarea propriului brand pe geanta in sine, ca o garantie a calitatii si, de ce sa nu recunoastem, pentru scopuri pur comerciale. Astfel, in scurt timp, nivelul de recunoastere a marcii a crescut rapid, ceea ce a dus la o crestere spectaculoasa a cifrei de afaceri.





Picard, genti reinventate de patru generatii

In aceeasi perioada, sunt introduse patru noi colectii anuale. Compania adauga in portofoliu servietele si gentile de voiaj. Picard devine o marca de genti la moda, recunoscuta si in afara Europei, datorita exigentelor si controlului strict al calitatii. Anual, la sediul companiei, ce a ramas in Obertshausen, se realizeaza cursuri intensive pentru angajatii ce doresc sa devina controlori ai calitatii in fabricile situate in intreaga lume.




Picard, genti reinventate de patru generatii

Orientata de la inceput catre inovatie, gustul catre nou reiese si din faptul ca inca din anul 1999, Picard isi are propriul site pe internet. In 2001 reuseste sa creeze cea mai mare geanta din lume cu o inaltime de 5 metri si o latime de 6,5 metri. Viziunea companiei reiese si din colectiile apropiate zilelor noastre. Incepand cu anul 2006, modelele de serie Picard se bucura in crearea designului de concursul unor importanti artisti plastici sau fotografi.




Astfel odata cu schimbarile produse in moda, Picard reuseste sa aduca accesorii care sa se potriveasca perfect cu stilurile tinutelor vestimentare en vogue si sa reprezinte in sine, prin design, eleganta si calitate, adevarate bijuterii la purtator. Vezi mai multe produse Picard pe site-ul
Articol citit de 5687 ori

 

..

nu sunt genul meu dar sunt dragute