Skip to article

Cum sa ramai slab toata viata

Cum sa ramai slab toata viata
A slabi poate fi un lucru dificil. Este esential sa fii bine motivat. Si motivarea poate porni de la cunoasterea riscurilor la care te supui cand ai mai multe kilograme decat este normal pentru inaltimea, sexul si varsta ta.

Multe studii arata ca 75% din problemele de sanatate au legatura direct cu deficientele alimentare si surplusul de greutate. 5 din 10 romani au surplus de greutate. Fiecare kilogram peste greutatea normala creste riscul de aparitie si agravare a unor probleme de sanatate.

De ce este atat de periculos surplusul de greutate? De ce ai nevoie sa slabesti? Consecintele surplusului de greutate pot fi urmatoarele:
stare de indispozitie generala
imobilizare
lipsa de forta, energie
comportament anit-erotic
dureri in regiunea inimii
dureri de cap
tulburari ale scaunului
hipertensiune arteriala
ingreunarea lucrului mecanic al inimii
nivel de colesterol crescut in sange
umflarea picioarelor
gastrita cronica
probleme ale pancreasului
dereglarea sistemului nervos: insomnii, pofta sporita de mancare, sete marita
afectarea potentei
afectarea ciclului menstrual

Acestea sunt cateva dintre consecintele surplusului de greutate. Sa vedem acum care este greutatea normala pe care ar trebui sa o ai. Cauta in tabelul de pe pagina urmatoare si vezi daca greutatea ta se inscrie in limitele normale.


CORESPONDENTA GREUTATE DORITA A FI MENTINUTA-NUMAR DE CALORII CE TREBUIE ASIMILAT INALTIME
(metri) FEMEI
(kg) CALORII
(zi) BARBATI
(kg) CALORII
(zi) 1,47 41-45 1080-1170 43-48 1235-1365 1,49 42-46 1115-1225 45-49 1275-1405 1.52 43-48 1140-1260 46-50 1300-1445 1,55 44-49 1165-1296 48-53 1365-1520 1,57 46-50 1200-1335 50-56 1430-1560 1,60 48-54 1250-1415 52-58 1495-1665 1,62 50-56 1320-1475 55-60 1560-1730 1,65 51-57 1347-1515 57-63 1625-1795 1,67 53-59 1405-1560 59-65 1690-1860 1,70 55-61 1440-1610 60-67 1730-1925 1,72 57-63 1500-1670 62-69 1780-1990 1,75 59-65 1560-1730 65-72 1860-2065 1,77 61-68 1620-1790 67-74 1925-2130 1,80 64-70 1680-1850 69-76 1975-2185 1,83 65-72 1730-1895 70-78 2015-2225 1,86 74-81 2120-2325 1,88 76-83 2170-2380 1,91 77-85 2210-2445 1,93 78-88 2235-2535 1,96 81-90 2315-2575 1,98 84-93 2405-2680

Acum, ca stii ce trebuie sa urmaresti, verifica in paginile urmatoare cate calorii au alimentele pe care le consumi in mod obisnuit. Sunt ele incadrate in limitele indicate de tabelul de mai sus?


COMPOZITIA CALORICA A ALIMENTELOR CARNE SI PASARECAL. Bacon ,crocant,bine scurs,taiat felii subtiri:2 felii 95 Bacon canadian,crocant,bine scurs,curatat:28 g 79 Berbecut Pulpa,comestibila in intregime,fiarta,fripta:(83% slaba,17% grasime)100 g 279 numai carne slaba,fripta:100 g 188 spate,in intregime comestibil,cotlete fripte: ( 72% slab,25 %grasime)100 g 293 spate de berbecut,fiarta,fripta: ( 74% slab,26% grasime)100 g 338 cotlet la gril,numai carne slaba:100 g 188 Carnati,carnuri reci si din conserva, mezeluri Bologna (calitate medie):100 g 277 Braunschweiger:100 g 319 Carnati de casa:100 g 345 Jambon condimentat,din conserva:100 g 351 Carnaciori de porc, fierti:100 g 476 Salam uscat :100 g 450 Curcan in intregime comestibil,fiert,fript:100 g 263 carne si piele ,fripte:100 g 223 numai carne,fript :100 g 190 Momite de vita:100 g 320 de vitel, fiert:100 g 160 de berbecut, fiert:100 g 175 Porc calitate medie ca grasime: ( 77% slab,23% grasime)100 g 373 numai carne slaba:100 g 236 cotlet gros ,cu os:100 g 260 cotlet slab:50 g 130 friptura, la cuptor, fara adaos de lichid
carne slaba si grasime:85 g 310 numai carne slaba :70 g 175 carne de porc afumata numai slaba :100 g 187 din conserva:100 g 287 Pui la gratar,cu piele,dezosat:100 g 216 carne alba,fara piele:100 g 266 friptura de pui carne si piele:100 g 248 numai carne :100 g 183 carne de pui din conserva:100 g 170 Vita carne slaba si grasime: (fripta ,inabusita,la cuptor)100 g 286 numai carne slaba:100 g 196 hamburger de vita la gratar
286 Antricot de vita fripta la cuptor, fara adaos de lichid carne slaba si garsime:100 g 455 numai carne slaba:100 g 233 pulpa de vita,vitel sai alta parte relativ slaba carne slaba:100 g 256 numai slaba:100g 182 muschi de vita: 56% slab,44% grasime:100 g 465 numai carne:100 g 223 carne de vita ,din conserva,fiarta cu putina grasime :100 g 372 numai carne slaba:100 g 185 carne de vita tocata :60 g 372 ficat de vita,fiert:100 g 229 fript fara grasime (sau crud):100 g 140 limba de vita fiarta sau inabusita:100 g 244 din conserva,marinata:100 g 276

PESTE SI CRUSTACEECAL. Sardele,din conserva,3 fileuri:100 g 21 Biban de mare, fript sau la gril:100 g 93 macrou,crud:100 g 117 scoici crude,numai carne:100 g 76 scoici crude,numai carne:100 g 76 din conserve,scurse:100 g 98 crabi,fierti in aburi,100 g 93 batoane de peste,congelate,fierte:100 g 176 platica,cruda:100 g 79 morun,crud:100 g 79 hering,crud:100 g 176 marinat :100 g 223 macrou din conserva :100 g 183 sarat:100 g 305 afumat:100 g 219 midii,numai carne:100 g 95 caracatita,cruda:100 g 73 stridii,crude:100 g 96 stridii prajite:100 g 239 stiuca,cruda:100 g 90 pompano,crud:100 g 166 somon din conserva:100 g 203 la gratar sau fiert :100 g 183 afumat:100 g 176 moluste fierte in aburi:100 g 112 scrumbie,cruda:100 g 170 creveti din conserva:100 g 116 prajitii in ulei:100 g 225 pastrav de rau crud:100 g 101 curcubeu,crud:100 g 195 ton conservat in ulei,solid si lichide:100 g 288 numai carne:100 g 197 conservat in apa:100g 127 peste alb de lac crud:100 g 155 afumat:100 g 155
FRUCTE SI PRODUSE DERIVATE Caise CAL. crude ,26 buc.la kg:3 buc 60 conservate in sirop gros :1 cana 218 uscate ,nefierte:40 de jumatati,mici :1 cana 390 fierte,fara zahar:40 de jumatati,mici:1 cana 260 nectar:1 cana 143 Ananas crud,cubulete:1 cana 75 in sirop dulce,zdrobit:1 cana 205 felii:2 felii mici 95 din conserva,in sirop propiu:100 g 58 suc:1 cana 120 Banana cruda ,7 buc la kg:1 buc 400 suc :1 cana 130 Cirese crude,acrisoare:1 cana 116 crude,dulci:1 cana 140 zeama de la 1 lamaie 20 Curmale,uscate,fara samburi, 525 Smochine,uscate :1 buc 60 Capsuni ,crude :1 cana 247 suc:1 cana 70 congelate ,cu zahar:1 cana 196 Mango crud :1 cana 85 uscat sau taiat felii 53 Pepene verde,crud 240 Mandarine :1 cana 125 Mure,crude:1 cana 85 Coacaze 89 Nectarine 50 Portocale crude:1 buc 70 suc:1 cana 100 conserva, neindulcita:1 cana 120 Grepefruit crud:1/2 buc 50 suc:1 cana 95 Papaia crud:1 cana 71 Piersica,cruda:1 buc 33 Para ,cruda:1 buc 100 conservata in sirop dulce :1 cana 200 conservat in apa :1 cana 80 nectar:1 cana 130 Mar , crud:1 buc 70 suc:1 cana 125 Prune uscate:4 buc 80 fierte:1 cana 330 suc:1 cana 185 prune crude:1 pruna 30 conservate in sirop 90 Struguri,cruzi,verzi 102 fara samburi:1 cana 165 Stafide:1 cana 462

Ai facut deja un posibil meniu care te va ajuta sa iti pastrezi greutatea ideala? Citeste in pagina urmatoare cateva trucuri utile.


Trucuri infailibile

Mancati de cinci ori pe zi!
Aplicati ritmul alimentar recomandat de dieteticienii americani: 5 mese pe zi, din 3 in 3 ore. Cine mananca o singura data pe zi, crezand ca astfel slabeste, nu face decat sa-si antreneze sistemul de stocate a grasimilor. Organismul economiseste unica masa pe zi pentru vremurile grele.

Mancati guma cand gatiti!
In timp ce gatiti tineti o guma de mestecat in gura. In felul acesta nu veti mai putea ciuguli.

Alegeti alimente care va satura dar cu putine calorii!
Preferati alimentele cu putine calorii care sa va sature. Acestea sunt branza, carnea de pui, pestele, mere, oua fierte. Feriti-va insa de mancarurile care au multe calorii: cartofi prajiti, biscuiti dulci sau sarati, alune, iaurt cu fructe, inghetata etc.

Foamea trebuie potolita!
Foamea nu reprezinta un pericol daca stiti cum s-o asteptati..Inca de dimineata pregatiti o farfurie pe care sa se afle un mar, un morcov curat, un cartof fiert fara coaja, un iaurt. Cand foamea va ataca nu mai deschideti frigiderul plin de pericole alimentare, mancati alimentele pregatite din timp.

Rasul slabeste!
Radeti cat de des puteti si fara retineri:100 de hohote de ras ard cam tot atatea calorii cat 10 minute de alergat.

Suiti si coborati trepte!
Cea mai la indemana miscare pentru slabit o reprezinta urcatul si coboratul scarilor. Folositi-le! Se consuma mai multe calorii decat la mersul pe bicicleta.

Articole recomandate

Uleiul miraculos care ajuta la regenerarea parului, cresterea genelor si sprancenelor intr-un mod alert Uleiul miraculos care ajuta la regenerarea parului, cresterea genelor si sprancenelor intr-un mod alert
Toate femeile își doresc gene lungi, un păr des și frumos, dar și sprâncene stufoase, însă nu toate sunt înzestrate de mama natură cu aceste lucruri. Există însă remedii naturiste care vă ajută în creșterea
De ce apare transpiratia in exces si cum o tratezi De ce apare transpiratia in exces si cum o tratezi
Desi transpiratia este una dintre functiile pe care corpul tau le face pentru a ne ajuta, cele mai multe dintre noi se simt inconfortabil in momentul in care transpira si ar vrea sa scape cu totul de aceasta neplacere. Transpiratia tolerabila in doze mici, insa greu de suportat atunci cand corpul
Cele mai simple trucuri pentru a scapa de varfurile despicate Cele mai simple trucuri pentru a scapa de varfurile despicate
Iti indrepti parul, iti faci bucle, il usuci cu foehnul, il prinzi in coada sau il vopsesti la intervale de timp regulate? Atunci cu siguranta ai observat ca cel mai usor se degradeaza la varfuri, care devin uscate, casante si se rup mai usor. Iar vara, soarele, apa sarata sau cea cu clor din
Masca de fata care te face sa arati mai tanara si sa nu ai cosuri! Efecte remarcabile de la prima utilizare! Masca de fata care te face sa arati mai tanara si sa nu ai cosuri! Efecte remarcabile de la prima utilizare!
Un ten încărcat și care are coșuri poate fi o adevărată problemă, mai ales vara. Alimentația, soarele puternic, transpirația sunt cele care contribuie din plin la modul în care arată tenul tău. Pentru a nu-l agresa cu tot felul de produse
Cum iti faci parul sa creasca 2 cm intr-o singura noapte Cum iti faci parul sa creasca 2 cm intr-o singura noapte
Iti imaginezi cum ar fi ca de azi pe maine parul tau sa fie mai lung cu cel putin doi centimetri? Ei bine, este demonstratia facuta de o vloggerita care dezvaluie si trucul folosit pentru a-si alungi rapid podoaba capilara. Pentru masca menita sa iti faca parul sa creasca mai repede ai nevoie de

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!