Skip to article

Depaseste greutatile pentru a slabi

Depaseste greutatile pentru a slabi
Nu lasa nimic sa stea in calea ta pentru a ajunge in forma. Cu aceste trucuri iti va fi mai usor in fiecare saptamana sa depasesti obstacole.

Saptamana 1. Controleaza pofta

Obstacol: nimeni nu este imun la pofte. Include aici ciocolata, inghetata si chips-urile. Important este nu cum sa spui nu acestor pofte ci cum sa inveti sa le tratezi corect.

Depaseste: pofta are legatura cu stabilizarea nivelului de zahar din sange. Daca micul dejun contine resurse sanatoase incluzand proteine, carbohidrati si grasime - vei elimina pofta.

Este important sa te simti satul dupa fiecare masa. Gandeste-te la necesarul de calorii (de obicei femeile au nevoie de 1600 -2000 de calorii pe zi) si ai grija sa le imparti intr-un mod sanatos. Majoritatea oamenilor nu isi iau necesarul de calorii la micul dejun sau consuma prea multi carbohidrati si cofeina.

Multe pofte vin ca raspuns la unul sau mai multe lucruri si anume:

Te simti nesatul dupa fiecare masa. Cand ai o anumita pofta, gandeste-te la ce ai mancat in ziua respectiva. Sau poate nu ai consumat destule grasimi, cum ar fi alunele sau avocado, care te ajuta sa ramai satul intre mese;

Obicei. De exemplu, daca dulciurile fac parte din rutina unei zile, atunci faptul ca lipsesc te poate lasa cu un sentiment de pierdere sau disconfort. Afla daca pofta este din cauza unui obicei;

Emotii. Poate ca poftesti atunci cand te simti singur, trist, neapreciat la munca sau intr-o relatie. Fii atent la legaturile emotionale cu mancarea. Cu toate ca un milkshake de ciocolata poate fi placut, nu iti va rezolva problemele care te supara.

Daca cedezi unei pofte, priveste imaginea de ansamblu. Chiar cel mai decandent dintre deserturi nu are mai mult de 500 de calorii si consumat ocazional nu iti va distruge toata dieta.

Nu pastra in casa cele mai mari tentatii. Cand vei pofti la ceva, vei fi nevoit sa iesi afara sa-l cumperi. Daca te decizi sa faci asta, cumpara portia cea mai mica.

Saptamana 2. Fa-ti timp

Depaseste greutatile pentru a slabi

Obstacol: Din ce in ce mai multe femei lucreaza. De obicei ele spun ca dupa serviciu si dupa treburile familiale, nu mai au timp pentru exercitii fizice.

Depaseste: Cand vine vorba de a planui orice altceva in viata - munca, planuri de weekend sau de vacanta - ne facem timp. Trebuie sa privesti si antrenamentul in acelasi fel, dintr-o perpectiva a planuirii. Vei descoperi timp liber in timpul unei saptamani.
Asa ca fa-ti timp in acest weekend pentru a privi zilele saptamanii. Fa-ti o lista a motivelor pentru care trebuie sa faci exercitii.

Saptamana 3. Lupta cu plictiseala

Obstacol: Este foarte usor sa gasesti motive ca sa nu te antrenezi atunci cand te plictisesti de un program.

Depaseste: Gandeste-te la exercitii impartite pe categorii si anume distractiv, functional si formal. De exemplu, dansul si tenisul sunt distrative, gradinaritul si treaba in casa sunt functionale iar jogging-ul si antrenamentul sunt formale. Fiecare reprezinta o forma acceptabila de exercitii, dar ai nevoie de o mistura din cele trei pentru a fi eficace.

Saptamana 4. Lupta cu lipsa de energie

Obstacol: Cateodata se poate sa fi atat de obosit sau de ocupat incat atunci cand iti aduci aminte ca trebuie sa faci exercitii iti vine sa plangi sau te arunci in pat. Se intampla tuturor.

Depaseste: Inamicul energiei este lipsa ei. Asta poate insemna ca nu ai dormit bine, ca te-ai certat cu cineva, ca ai mancat prea mult, ca nu ai mancat destul, prea mult zahar, prea mult vin sau poate frustrare si lista poate continua.

Iata cateva trucuri pentru a-ti creste energia:
stai jos 10 minute cu o carte sau o revista;
stai pe podea cu picioarele ridicate. Inchide ochii si respira adanc de 10 ori;
10 respiratii rapide;
stai jos si bucura-te de o ceasca cu ceai verde;
fa o plimbare scurta in jurul biroului sau casei.

Micsoreaza potentialul extenuarii prin limitarea cantitatii de alcool, marirea timpului de somn, relaxare si mananca bine (4 mese pe zi a cate 300-400 de calorii).

Saptamana 5. Fara critica de sine

Obstacol: Tocmai atunci cand crezi ca progresezi, pierzi in greutate si devii mai puternic, incepi sa te compari cu celebritatile sau modelele. Asta te fac sa crezi ca mai ai mult drum pana sa ajungi sa arati ca ele.

Depaseste: Pune-ti post-it-uri prin casa pe care sa scrie "nu judeca". Caci asta faci, te judeci. Nu este corect, caci probabil nu au nimic in comun cu obiectul comparatiei tale.

Cuvantul cheie este compara. Gandirea plina de judecati te tine la pamant. Nu uita ca corpul tau este unic astfel incat realizarile tale vor fi diferite fata de cineva cu alt tip de corp sau metabolism. Fixeaza-ti teluri reale. Este foarte important pentru minte, corp si spirit.

Saptamana 6. Nu mai manca mult

Obstacol: Inainte de toate, renunta la a mai manca prea mult. Se intampla tuturor. Cel mai bine este sa inveti din acest tip de experienta.

O cale buna este de a-ti imagina ca ai o camera de filmat in bucatarie si sa pretinzi ca esti pe un canal de televiziune. Atunci cand incerci sa iei inghetata de ciocolata doar pentru o inghititura, gandeste-te ca te privesc mii de oameni.

Articole recomandate

Uleiul miraculos care ajuta la regenerarea parului, cresterea genelor si sprancenelor intr-un mod alert Uleiul miraculos care ajuta la regenerarea parului, cresterea genelor si sprancenelor intr-un mod alert
Toate femeile își doresc gene lungi, un păr des și frumos, dar și sprâncene stufoase, însă nu toate sunt înzestrate de mama natură cu aceste lucruri. Există însă remedii naturiste care vă ajută în creșterea
De ce apare transpiratia in exces si cum o tratezi De ce apare transpiratia in exces si cum o tratezi
Desi transpiratia este una dintre functiile pe care corpul tau le face pentru a ne ajuta, cele mai multe dintre noi se simt inconfortabil in momentul in care transpira si ar vrea sa scape cu totul de aceasta neplacere. Transpiratia tolerabila in doze mici, insa greu de suportat atunci cand corpul
Cele mai simple trucuri pentru a scapa de varfurile despicate Cele mai simple trucuri pentru a scapa de varfurile despicate
Iti indrepti parul, iti faci bucle, il usuci cu foehnul, il prinzi in coada sau il vopsesti la intervale de timp regulate? Atunci cu siguranta ai observat ca cel mai usor se degradeaza la varfuri, care devin uscate, casante si se rup mai usor. Iar vara, soarele, apa sarata sau cea cu clor din
Masca de fata care te face sa arati mai tanara si sa nu ai cosuri! Efecte remarcabile de la prima utilizare! Masca de fata care te face sa arati mai tanara si sa nu ai cosuri! Efecte remarcabile de la prima utilizare!
Un ten încărcat și care are coșuri poate fi o adevărată problemă, mai ales vara. Alimentația, soarele puternic, transpirația sunt cele care contribuie din plin la modul în care arată tenul tău. Pentru a nu-l agresa cu tot felul de produse
Cum iti faci parul sa creasca 2 cm intr-o singura noapte Cum iti faci parul sa creasca 2 cm intr-o singura noapte
Iti imaginezi cum ar fi ca de azi pe maine parul tau sa fie mai lung cu cel putin doi centimetri? Ei bine, este demonstratia facuta de o vloggerita care dezvaluie si trucul folosit pentru a-si alungi rapid podoaba capilara. Pentru masca menita sa iti faca parul sa creasca mai repede ai nevoie de

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!