Skip to article

Gimnastica faciala pentru un ten tanar

Gimnastica faciala pentru un ten tanar
Pe langa utilizarea consecventa a diferitelor creme si masti cosmetice, putem combate semnele caracteristice ale imbatranirii chipului antrenandu-ne musculatura locala. Exercitiile de gimnastica pe care vi le propunem pentru a va pastra tineretea si frumusetea fetei pana la adanci batraneti sunt usor de efectuat, nu necesita mult timp si nu costa nici un ban.

Solicitand anumiti muschi ai fetei, se activeaza microcirculatia sangvina, tesutul este optim oxigenat, pielea isi recapata culoarea sanatoasa, isi mentine tonicitatea. Pe scurt: redevine frumoasa si proaspata.

Pentru a tonifia buzele

Tineti buzele lipite si umpleti-va gura cu aer, ca si cum ati vrea sa umflati un balon. Mentineti cinci secunde. Repetati de 10 ori exercitiul.
Efecte. Acest exercitiu are un efect tonifiant pentru conturul buzelor.

Pentru combaterea ridurilor din jurul buzelor

Pentru a evita slabirea muschilor din aceasta zona, puneti mainile de o parte si de alta a gurii, tragand usor spre exterior. Este important sa aveti grija sa nu fie incurajata formarea unui rid invecinat zonei. Pronuntati litera "O". Incercati sa inchideti gura in timp ce degetele opun rezistenta.

Cum estompam laba gastei

Puneti mainile relaxate de o parte si de alta a capului, cu varfurile degetelor spre tample. Intindeti pielea spre exterior, strangand din pleoape pana ce simtiti o usoara tensiune, apoi relaxati.
Efecte. Exercitiul isi va dovedi eficienta in cateva saptamani.

Sa nu uitam de gusa!

Tineti capul drept si gura larg deshisa. Deplasativa maxilarul inferior de o parte si de alta, cat de mult puteti. Repetati de 15 ori exercitiul. Acest exercitiu este ideal pentru a lupta contra barbiilor duble si a ridurilor de pe gat, ambele procese inestetice si des intalnite. Cu aceleasi efecte, incercati si urmatoarea metoda: puneti mana dreapta pe frunte, prindeti bine capul si incercati sa trageti spre dreapta in timp ce gatul opune rezistenta. Procedati la fel pentru partea cealalta. Repetati de 10 ori.

Contra cearcanelor

Tineti capul drept, deschideti ochii cat mai larg posibil, apoi relaxati-va pleoapele. Repetati de 10-15 ori.
Efecte. Este o miscare care pune la treaba sistemele limfatic si sangvinic, avand o excelenta actiune contra cearcanelor.

Pielea din jurul ochilor

Este cea mai sensibila, de aceea necesita ingrijiri deosebite. Asezati mainile pe cap, cu degetele mari indreptate spre ceafa. Incet, aduceti celelalte degete, rasfirate, de o parte si de alta a capului. Cand au ajuns in spatele urechilor, cresteti presiunea exercitata de degetele mari si o mentineti timp de cinci secunde. Relaxati tragand de celelalte degete spre spatele capului.
Efecte.Repetand miscarea de trei ori, in trei zile ale saptamanii, rezultatul va fi vizibil dupa o luna.

Obraji rumeni

Inchideti un ochi si in acelasi timp ridicati coltul gurii din partea opusa. Repetati de mai multe ori, inchizand alternativ fiecare ochi. De asemenea, scoateti limba, intr-o parte si-n alta. Optimizand microcirculatia, acest exercitiu determina un aflux sangvin ce se materializeaza printr-o culoare sanatoasa in obraji.
Efecte. Favorizand in acelasi timp schimburile dintre celule, mai bine irigate, acestea elibereaza mai multa energie.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!