Skip to article

Gimnastica pentru un corp mai suplu

Gimnastica pentru un corp mai suplu
Tendinta se indreapta catre delicatete si catre exercitiile de gimnastica care alungesc muschii si ard grasimile. Amestec de tai-chi, de body-balance si de yoga sculpturala, urmatoarele miscari va vor ajuta sa va tonificati corpul lucrand la supletea dummneavoastra.

Faceti splitul intinzand muschii bazinului
In pozitia in picioare, cu picioarele foarte departate. Aplecati-va bustul si lasati-va bratele sa atarne cu suplete pana la pamant.
Indreptati-va fesele inspre spate, pana simtiti ca muschii din spatele picioarelor se intind.
Pastrati-va pozitia si inspirati si apoi expirati profund.

Faceti cobra pentru a va dezvolta muschii pectorali
Aceasta postura clasica de yoga dezvolta muschii pectorali si intareste coloana vertebrala si genunchii.
Alungiti-va pe burta, cu picioarele apropiate, cu mainile de-a lungul corpului, cu palmele in sus. Priviti inaintea dumneavoastra, apoi catre plafon ridicand usor barbia si incercand sa va ridicati putin. Ramaneti in aceasta pozitie, expirati si inspirati foarte adanc de 5 ori.
Intoarceti-va mainile, aduceti-le inaintea dumneavoastra ridicandu-va simultan cutia toracica, astfel incat numai antebratele sa atinga solul. Ramaneti in aceasta pozitie, inspirati si expirati foarte adanc de 5 ori.
Dati-va capul in spate fara a ridica burta, intindeti-va bratele, respirati de 5 ori ramanand in aceeasi pozitie. Reveniti la pozitia dumneavoastra initiala si repetati de doua ori exercitiul.

Faceti broscuta pentru a avea coapse tari
Acest exercitiu de redare a supletii va ajuta sa va reluati contactul cu intregul corp si sa va intariti coapsele amuzandu-va in acelasi timp.
Stati dreapta, departati bine picioarele, pliati putin genunchii si indreptati-va picioarele catre exterior.
Coborati-va umerii si indoiti-va bratele la nivelul pieptului. Si sariti la cativa centimetri de sol, intinzand picioarele. Daca aveti probleme articulare, sariti de preferinta pe un covor de gimnastica. Sariti de zece ori cu suplete si reveniti in varful degetelor si pe talpi.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!