Skip to article

Hidratare de vara

Hidratare de vara
Vara starea de deshidratare de poate accentua, asa ca trebuie sa fii atenta ce bei pentru a nu suferi de diverse afectiuni incepand cu unele care te vor deranja doar cand te uiti in oglinda pana la neplaceri de ordin fizic.

Hidratarea
Cea mai simpla definitie cu putinta: consumul de apa. Daca bei cafea, sucuri carbogazoase indulcite sau alcool, nu inseamna ca ai acoperit nevoia de hidratare a organismului. Dimpotriva! Cafeaua este un diuretic puternic, care duce la pierdere de potasiu si magneziu, sucurile indulcite contin zahar si stimuleaza pancreasul, alcoolul este nociv, iar consumul lui, de fapt, te deshidrateaza.

Ridurile si tenul
Consumul insuficient de apa duce la imbacsirea tenului si la aparitia prematura a ridurilor. Vara, din cauza soarelui care e din ce in ce mai agresiv, alaturi de sarea din mare ori clorul din piscine, agraveaza starea proasta a tenului si a pielii, in general.

Starea de oboseala
Cand termometrul indica grade ce depasesc 30, starea generala este mai degraba proasta si simti ca obosesti mai repede. Daca la asta se mai adauga si o hidratare incorecta, nu faci decat sa-ti accentuezi lipsa de vlaga. Indiferent cat ai de umblat prin oras sau oriunde te-ai afla, trebuie sa ai in permanenta la tine o sticla cu apa, nu neaparat rece.

Apa si Dieta
Alimentarea adecvata cu apa reprezinte cheia succesului unei diete de slabire.Daca cei care incearca sa slabeasca nu beau suficienta apa,corpul nu poate metaboliza grasimea,asa ca va retine fluide.Asta se traduce printr-o slabire lenta sau chiar o stagnare.

Cat e de ajuns?
Pentru o buna functionare a organismului, trebuie sa consumi minimum doi litri de apa, asta insemnand opt pahare mari. Incearca sa imparti cantitatea de apa pe durata unei zile. Daca nu ai baut apa toata ziua, nu ar trebui sa te imbuibi cu doi litri seara, cu atat mai putin inainte de culcare. Persoanele supraponderale trebuie sa consume mai multa apa. Pentru fiecare 10 kilograme in plus, trebuie sa mai adaugi un pahar mare cu apa.

Daca nu bei apa risti sa te trezesti cu kilograme in plus si cu o masa musculara redusa. De asemenea, te vei confrunta cu o toxicitate excesiva, mai ales vara, cand transpiri din abundenta, iar deshidratarea se poate manifesta mai agresiv. Asta duce la accentuarea celulitei, dureri musculare si arteriale si retentie de lichide, adica picioare si maini umflate.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!