Skip to article

Program anticelulita estival

Program anticelulita estival
De aproape un an astepti plecarea in concediu. Astepti sa scapi de grijile cotidiene, sa scapi de stresul de la slujba sau de orice fel, deja imaginandu-te pe o plaja insorita, inconjurata de oameni frumosi, cu trupurile bronzate, rasfatandu-te sub razele unui soare torid.

Kilograme in plus, celulita, vergeturi, piele deshidratata - sunt cuvinte care trebuie sa devina doar o amintire pana la plecarea in concediu asa ca trebuie sa ne apucam de treaba. Daca la capitolul moda problema s-a rezolvat ceva mai simplu, cand vine vorba de silueta e nevoie de ambitie, rabdare si vointa.

Bratele:

Cunoastem foarte bine cat de inestetica este pielea care atarna. Pentru a preveni sau chiar a remedia acest aspect sunt recomandate exercitiile pentru tonifierea musculaturii din zona respectiva (biceps, triceps, deltoid), exercitiile cu greutati care trebuie efectuate de cel putin 3-4 ori pe saptamana sau inlocuirea acestora (pentru efecte mai rapide) cu sedinte de electrostimulare care tonifica musculatura, iar pentru grasimea de pe brate sedintele de masaj de slabire cu crema termica care reduc vizibil circumferinta bratelor, diminuand stratul de grasime.

Program anticelulita estival
Sanii:

Stim cu toate ca sunt o parte foarte importanta a corpului nostru; daca natura a fost mai darnica cu noi la acest capitol trebuie sa avem mare grija sa ii pastram fermi si frumosi; pentru a-i mentine asa cum ne dorim sunt ideale

Picioarele si fesele:

Nimanui nu ii plac picioarele ca niste "butuci", norocul nostru ca avem foarte multe modalitati de a remedia aceasta problema: alergarea, sportul in general, plimbarile pe role sau bicicleta sau sedintele de electrostimulare modeleaza un picior frumos, bine conturat. Senzatia de picioare grele se datoreaza retentiei de lichide. Pentru aceasta problema se recomanda minim 2l de apa pe zi, ceaiurile de soc, si sedintele de drenaj limfatic.

Program anticelulita estivalFesele, care bineinteles nu trebuie sa fie cazute, au nevoie de cateva exercitii speciale pentru zona respectiva, asa ca aveti cateva variante: dati fuga la sala de aerobic si puneti-va pe treaba, daca nu, puteti alege varianta unui DVD cu exercitii pe care le puteti face chiar si acasa, iar pentru rezultate spectaculoase puteti iar sa incercati electrostimularea (o sedinta echivaleaza cu 6 ore de fitness).

Reguli de aur (ca doar vrem sa ne pregatim de plaja, nu?): 2 litri de apa/ zi, mancaruri cat mai usoare: salate de vara, pui sau peste la gratar, fructe si poate chiar si cate o inghetata (dar sa fie de fructe), iar inainte de expunerea la soare pregatiti-va organismul: expuneti-va treptat la soare pentru a nu va arde, luati betacaroten (protejeaza organismul de efectele daunatoare ale radicalilor liberi, protejeaza pielea de radiatiile UV si incetineste procesul de imbatranire) cu cel putin o saptamana inainte, folositi creme cu factor de protectie mai ridicat in primele zile, nu stati de dimineata pana seara la plaja si DISTRATI-VA!


In perioada iunie-iulie (in orice interval orar) la BODYCENTER DAKIMA aveti abonamente de remodelare, anticelulita la SUPERpreturi.

Adresa: str. Biserica Enei nr 16, (in spatele facultatii de Arhitectura)
Program: L-V: 8-22/ S: 9-18
Tel: 3159871; 0726325462; 0743216481;
E-mail: salondakima@yahoo.com
Web:

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!