Skip to article

Silueta cu ajutorul sariturilor

Silueta cu ajutorul sariturilor
Exercitiile fizice, sportul in sine ne face bine. Acest mesaj ne-a fost transmis inca din scoala, la orele de educatie fizica. Stim ca este cel mai important lucru pe care il putem face sa ramanem tinere, suple, sanatoase, energice si cu un tonus ridicat.

"Saritura ca mingea" este solutia perfecta pentru oricine doreste sa faca exercitiii fizice acasa, indiferent ce conditie fizica are.

Silueta cu ajutorul sariturilor

Spre deosebire de multe alte optiuni de exercitii pentru acasa, saritura ca mingea are o rata de succes ridicata. Termenul reprezinta o succesiune de sarituri reptate pe o minitrambulina(precizez ca aceasta ar putea fi o perna, chiar una a fotoliului).

Pe langa faptul ca este distractiv la modul cel mai natural cu putinta, saritura ca mingea prezinta unele beneficii extraordinare pentru silueta datorita fortelor gravitationale exercitate in timpul sariturilor.

In punctul cel mai de sus al sariturii, pentru o fractiune de secunda, gravitatia este 0, ceea ce va da senzatia de imponderabilitate ca un astronaut in spatiu. La limita de jos a sariturii, gravitatia creste cu 2/3 fata de valoarea normala. Aceasta presiune ritmica exercitata asupra fiecareia dintre celulele organismului stimuleaza sistemul limfatic sa elimine rezidurile acumulate - tocmai acele reziduri care sunt responsabile de producerea celulitei .

Saritura ca mingea nu numai ca este foarte indicata pentru cei care incep sa practice exercitiile fizice, dar este adesea folosita de atleti ca parte a programului de antrenament - in mod deosebit pentru repararea si reconstituirea muschiilor un urma unui accident.

Incepe sariturile usor, astfel incat calcaiele abia sa paraseasca trambulina. Daca iti pierzi echilibrul, sprijina-te cu o mana de spatarul unui scaun. Poti sa executi sariturile pe muzica sau in timp ce iti urmaresti emisiunea TV preferata.

Ca o alternativa la sariturile pe ambele picioare, poti sa incerci sa sari cand pe un picior, cand pe celalat. Incepe cu o durata de 10- 15 minute pe zi, iar pe masura ce forta musculara creste, prelungeste durata exercitiilor pana la o jumatate de ora.

Va urez spor la treaba si, mai ales, sa nu uitati ca nici un demers pentru a-ti pastra frumusetea si tineretea, nu este unul prea mare!

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!