Skip to article

Micul dejun in alimentatia copiilor

Micul dejun in alimentatia copiilor
In plus, multi dintre copiii care nu mananca dimineata sufera din cauza deficientelor de vitamine si minerale, cum ar fi fierul, calciul, zincul si vitamina B2. Micul dejun este o sursa importanta de calorii, fibre si fier si nu poate fi suplinit de nici o masa a zilei.

Cercetatorii australieni au realizat un studiu cu privire la modul in care micul dejun, servit in mod regulat, imbunatateste performantele scolare ale copiilor. Elevii care plecau la scoala dimineata fara sa manance aveau dificultati la orele de matematica, citire si rezolvau cu greutate problemele aparute in timpul zilei, in timp ce copiii care luau micul dejun erau performanti in domeniul creativ, al aritmeticii, erau rezistenti si constanti in activitatea pe care o desfasurau.

Studiile au aratat ca micul dejun are efecte benefice in activitatea scolara a copiilor:

rezultate mai bune la teste,

viteza mai mare de lucru,

mai multa energie,

oboseala redusa,

atentie sporita,

comportament si stare emotionala pozitive,

mai putine vizite la cabinetul medical al scolii.

Pentru copii este esential sa serveasca cereale la micul dejun, pentru ca le ofera energie si substante nutritive, necesare pentru sanatate, dar si in procesul de crestere. Servite cu lapte sunt o sursa excelenta de vitamine si calciu.

Cerealele sunt ideale pentru micul dejun pentru ca ii ajuta pe copii sa se concentreze la scoala si le da energia necesara pentru a invata si a se juca. Micul dejun asigura 20% din energia zilnica necesara.

De asemenea micul dejun pe baza de cereale este gustos si apreciat de foarte multi copii. Oferta de cereale variaza in sortimente si arome, astfel ca acestea se potrivesc diferitelor gusturi.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!