Skip to article

Noua revista "Femeia."

Noua revista
Pe 26 octombrie, Sanoma Hearst Romania lanseaza revista FEMEIA., un titlu consacrat, puternic, un brand de traditie, care apare acum pe piata intr-o formula editoriala originala.

Istvan Lorincz, redactor-sef FEMEIA. declara: "A fost pentru noi toti (poate ca trebuia sa scriu "pentru noi toate", avand in vedere ca este o redactie in care femeile au o majoritate covarsitoare) o proba de foc.

Noua revista Femeia.

A trebuit sa dam jos tot praful care s-a adunat peste acest titlu si sa scoatem la lumina o imagine matura si frumoasa. Revista FEMEIA. aparea prima oara in 1876. De abia dupa un an de la aparitia sa, Romania isi proclama independenta.

Dar cat de mult ar interesa pe cineva acest amanunt? Ar fi trebuit poate sa scriu despre traditie, despre toti acei ani, decenii chiar, cand era singura revista pentru femei de pe piata. De fapt, care piata?!...

Poate ca ar fi trebuit sa scriu despre rolul ei, scopul ei, continuitatea ei miraculoasa. Dar ar fi fost atat de plictisitor incat pana si eu as fi adormit cu capul pe tastatura in timp ce as fi scris despre toate astea.

Prefer sa va spun ca una dintre colege s-a maritat, ca o alta colega si-a dus fetita de doar trei ani pentru prima oara la gradinita, ca eu fug uneori acasa sa vad ce mai face cel mai nou membru al familiei... Chestii despre adevarata viata. Si toate astea se reflecta in FEMEIA. Punct!"

Istvan are o experienta de 10 ani in presa scrisa, fiind in ultimii 6 ani redactor-sef FHM, prima revista de lifestyle masculin din Romania.

FEMEIA. este un titlu lunar, glossy, de 124 pagini, cu un tiraj de 60.000 de exemplare, la pretul de 4.9 lei. Primul numar are un pret promotional de 2.9 lei. Rate-card-ul pentru o pagina de publicitate este de 4.200 euro.

FEMEIA. se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 28-55 de ani, care locuiesc preponderent in mediul urban, avand un nivel de educatie mediu spre inalt si un venit mediu sau ridicat.

Cezar Burlan, advertising sales director Sanoma Hearst lanseaza un aviz consumatorilor de spatiu publicitar considerand FEMEIA. cea mai potrivita revista pentru a ajunge in raza vizuala a celei mai active (si atractive) categorii de consumatori din Romania!

Campania de promovare incepe pe 26 octombrie, dureaza 2 luni si se va desfasura pe urmatoarele suporturi media : tv, radio, print, outdoor si va avea o componenta puternica de POS marketing.

FEMEIA. intregeste portofoliul Sanoma Hearst Romania, care editeaza in prezent titlurile : Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, Casa si gradina, Femeia de azi, Mami, Scrii si castigi!

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!