Skip to article

5 exercitii pentru o talie ca de viespe

5 exercitii pentru o talie ca de viespe
Abdomenele erau intr-o vreme test de examen la proba sportiva de Bacalaureat. Acest gen de exercitii a devenit insa ceva mai rau famat in salile de fitness, dupa ce, flexarea repetata a coloanei vertebrale a dus la producerea a numeroase accidente. Urmatoarele exercitii iti asigura insa un abdomen plat, fara durere.

Plank



Plank sau scandura este un exercitiu care lucreaza toate grupele de muschi din regiunea mediana a corpului (compusa din abdomen si zona lombara), precum si anumite grupe de muschi ale bratelor si picioarelor. Din pozitia de flotare, coboara greutatea corpului pe antebrate, indoindu-ti coatele.

Abdomene cu genunchi indoit



Pentru a evita o presiune prea mare pe coloana vertebrala, intinde-te pe spate, indoaie unul dintre genunchi astfel incat sa creezi un unghi de 90 de grade. Indoaie coatele si sprijina palmele pe podea. Apoi ridica-ti capul, umerii si trunchiul pana la nivelul genunchiului.

Bicicleta



Din pozitia culcat pe spate, ridica picioarele la unghi de 45 de grade si misca-le inainte si inapoi ca si cum ai pedala pe o bicicleta.

Podul



Din pozitia culcat pe spate, cu mainile pe langa corp si picioarele indoite, cu talpile sprijinite pe podea, ridica bazinul, mentine-l ridicat timp de 20 de secunde, apoi coboara din nou la nivelul solului.

Cataratul



Din pozitia plank, imita urcatul pe munte, ca si cum ai avea sub picioare o scandura inclinata. Miscarea iti intareste muschii picioarelor si iti tonifiaza muschii abdominali.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!