Skip to article

Alimentatia dupa antrenament

Alimentatia dupa antrenament
Cand vine vorba de antrenament, cea mai importanta masa este cea dupa antrenament. Dupa aproximativ o ora dupa antrenament, muschii tai "tipa" dupa nutrienti. O numim ora de aur. Si masa pe care o iei in acest timp este foarte important pentru cladirea muschilor si refacerea surselor de energie.

Primul lucru de care corpul tau are nevoie este aprovizionarea cu aminoacizi. Aminoacizii sunt proteine si sunt folositi de corpul tau pentru a construi muschi, hormoni, neurotransmitatori, oase etc. Trebuie sa consumi carne, pui, oua, peste sau proteine pudra.

Al doilea lucru de care ai nevoie sunt carbohidratii. Exercitiile iti epuizeaza stocul de glicogen (zahar). Glicogenul asteapta in ficat si muschi pentru un semnal ca este nevoie de zahar. Corpul tau poate retine in jur de 1800 de calorii de zahar cum este glicogenul, dar atletii au parte de performante atunci cand rezervele de glicogen sunt maxime. Consuma orez, cereale, legume si fructe.

Muschii au nevoie de proteine pentru a se repara si creste si corpul tau are nevoie de carbohidrati pentru a-si reface rezervele de glicogen.

Pui si legume

Alimentatia dupa antrenament

120 de grame de piept de pui fara piele si fara os contine cca 35 de grame de proteine de calitate ca de asemenea si cantitati mici de calciu, magneziu, zinc si fier, 255g de fosfor, 287g de potasiu si 75% de vitamina B din doza zilnica recomandata. 180 de grame de piept de pui contine mai mult potasiu decat contine o banana.

Grasimea din puiul fara piele si fara os este de obicei monosaturata. Doar 1,1g din 4g de grasime este grasime saturata. Legumele contin carbohidrati si fibre. Daca vrei, poti avea jumatate de cartof cu carne si o lingura de ulei de masline peste legume.
Omleta cu avocado

Ouale sunt cea mai buna sursa de proteine din lume. Galbenusul, impreuna cu ficatul de vita, previne acumularea de grasime si colesterol in ficat. Consuma ouale impreuna cu legume. Serveste-le cu avocado pentru o doza de fibre si grasime monosaturata.

Shake de proteine

Pudra de zer este cea mai buna sursa de proteine. Poti amesteca pudra de zer cu capsuni. Zerul vine cu proteinele si capsunile cu carbohidratii.

Somon, spanac si cartofi

Asta este o masa echilibrata. Somonul pentru proteine si omega-3, spanacul pentru vitamine si minerale si cartoful pentru pentru arderea mai lenta a carbohidratilor. Espe aproape o masa perfecta.

Ton, orez si legume

O singura conserva de ton are 42g de proteine de calitate pentru mai putin de 200g de calorii, 29% vitamina B6 si 82% vitamina B12. Adauga orez pentru fibre si carbohidrati impreuna cu legume.

Articole recomandate

Nu vei mai arunca niciodata samburii de pepene dupa ce vei afla asta! Nu vei mai arunca niciodata samburii de pepene dupa ce vei afla asta!
Semintele de pepene sunt vazute, de obicei, ca pe o pacoste in calea savurarii acestui fruct delicios si revigorant. Cu toate acestea, ele au un numar surprinzator de mare de beneficii pentru sanatate. Ne-am obisnuit sa aruncam semintele de pepene rosu. Nimic mai gresit, sustin medicii. Ele contin
6 semne ca trebuie sa mergi la ginecolog acum! 6 semne ca trebuie sa mergi la ginecolog acum!
Se spune ca preventia este cel mai bun tratament. Chiar daca mersul la ginecolog nu este foarte placut, o vizita la cabinetul specialistului este mai mult decat importanta. Asta mai ales daca observi unul dintre urmatoarele semne care ar putea prevesti o afectiune in zona intima:1. Sangerezi
Amesteca miere cu usturoi si mananca. Dupa 15 minute, tot corpul... Amesteca miere cu usturoi si mananca. Dupa 15 minute, tot corpul...
Usturoiul este unul dintre condimentele cele mai folosite in bucatariile din intreaga lume. Dincolo de gustul sau puternic, picant, usturoiul este si un medicament natural. In combinatie cu mierea, spre exemplu, rezulta un leac-minune pentru o multime de afectiuni.Beneficiile usturoiului sunt
Planta uimitoare care mareste sanii si face din barbati amanti perfecti Planta uimitoare care mareste sanii si face din barbati amanti perfecti
Natura nu inceteaza sa ne uimeasca. Avem atat de multe alternative sanatoase la medicamentele din farmacii incat parca e si pacat sa nu ne bucuram de ceea ce am primit gratis. Trebuie doar sa stim care sunt beneficiile anumitor plante si garantat ca vom opta pentru ele si nu pentru alte
Cele 4 analize care iti pot salva viata. Trebuie sa le faci Cele 4 analize care iti pot salva viata. Trebuie sa le faci
E mai bine sa previi decat sa tratezi. Asta invatam inca din primii ani de scoala, iar principiul acesta sanatos si la propriu si la figurat trebuie sa ne guverneze viata. Pentru ca e intr-adevar mai bine sa fii prudent si sa preintampini neplacerile decat sa le infrunti. Sunt multe boli de care ne
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!

»