Skip to article

Insomnia

Insomnia
Insomnia nu este considerata o boala, dar daca persista, poate fi un simptom al unei alte maladii mai grave.

In aproape 50% dintre cazuri, cauza ei este una de natura psihologica: schimbarea locului de munca, efort sustinut, probleme conjugale, consumul abuziv al cofeinei, alcoolului, dureri fizice, venirea pe lume al unui bebelus.

Anumite suplimente nutritionale pot inlatura aceasta deficienta.

Vitamine recomandate:

-Vitaminele B3 si B6: 50 mg din fiecare cu 30 de minute inainte de culcare;

-Calciul: 500 mg;

-Cuprul: mai ales pentru femeile la premenopauza - 1,5 - 3 mg zilnic;

-Fierul: 10 - 18 mg pe zi

-Magneziul: 250 - 400 mg pe zi;

Persoanele cu afectiuni cardiace sau renale trebuie sa consulte medicul inainte de a lua aceste suplimente.
Insomnia


Atentie!

Activitatea fizica favorizeaza somnul. Nu uitati nici traditionala cana cu lapte cald ininte de culcare.

Aluminiul este un factor ce perturba somnul!
Nu folositi vesela din acest material si fiti atenti la calitatea aerului din mediul inconjurator.

Sursa: Sorina Chivu

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!