Skip to article

Sindromul premenstrual - prevenire

Sindromul premenstrual - prevenire
Sindromul premenstrual poate fi prevenit, chiar daca nu sunt cunoscute cauzele acestuia. Multe din schimbarile stilului de viata recomandate pentru tratamentul sindromului premenstrual pot fi folositoare in prevenirea acestor simptome pentru a se dezvolta sau pentru a se inrautati.

Schimbari pentru prevenirea sindromului premenstrual

Felul cum mananci. Avand o dieta echilibrata te ajuta sa-ti ameliorezi simptomele sau sa le reduci severitatea. Incearca sa introduce in dieta ta cereale integrale, fructe proaspete si legume avand grija la cantitatea de sare si zahar.

Acest lucru este important atunci cand suferi de simptomele premenstruale. De asemenea, poti incerca sa sa mananci sase mese mici pe durata unei zile in loc de trei mese mai cantitative;

Sindromul premenstrual - prevenire

Ai grija la ceea ce bei. Alcoolul si cofeina pot inrautati simptomele premenstruale. Evita bauturile ce contin aceste ingrediente si astfel vei reduce din severitatea acestor simptome;

Activitate. Exercitiile fizice nu sunt importante doar pentru reducerea simptomelor premenstruale. Sunt benefice pentru intreaga ta sanatate. Fa cel putin 30-60 de minute de aerobic (cardio) in fiecare zi. Stretching-ul si yoga sunt de asemenea folositoare;

Somn. O odihna adecvata este importanta. In zilele premergatoare menstruatiei, corpul tau are nevoie de mai multa odihna. Asculta-ti corpul si odihneste-te si astfel vei reduce simptomele premenstruale.

Pentru unele femei, doar o dieta adecvata nu este de ajuns pentru a face fata nevoilor sale.

Vitaminele si suplimentele pot ajuta:

Multivitamine. Ia o pastila de multivitamine pe zi si astfel vei reduce simptomele premenstruale;

Calciu. 1200 mg de calciu pe zi reduce simptomele fizice si psihologice;
Sindromul premenstrual - prevenire

Magneziu. 200 mg pe zi reduc retinerea de lichide si umflarea sanilor;

Vitamina B6. 50-100 mg pe zi de vitamina B6 amelioreaza simptomele premenstruale;

Vitamina E. 400 UI de vitamina E pe zi reduce aceste simptome prin micsorarea productiei de hormoni ce pot cauza crampe si durerea sanilor.

Se crede ca 75% dintre femei au un anumit nivel de sindrom premenstrual. Desi este imposibil sa previi simptomele premenstruale, acesti cativa pasi simpli te vor ajuta ca acest sindrom sa devina unul cu care te poti descurca.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!